slut med natmad..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.407 visninger
13 svar
0 synes godt om
4. marts 2008

Sille

For 2. dag i træk er der ingen mad her om natten.. og der er heller ikke mee skrigeri om natten.. HURRA:))

det er hendes far der er geniet bag..;) Det dur ikke når jeg går derind.. selvom jeg ikke ammer, må hun alligevel forbinde mig med mad.. det er jo også mig der giver mest mad..og om natten er det KUN mig..
Får sgu lidt dårlig samvittighed fordi han jo skal på job og jeg bare skal være hjemme.. men ved ik hva man ellers skal gøre... forhåbentlig kan jeg snart tage over igen..

Og ikke nok med det.. de sidste par dage har jeg øvet hende til at falde i søvn uden at blive trillet i barnevognen og nu er det 3. gang hun bare falder i søvn.. og endda meget hurtigere end når vi triller med hende..

ihh.. håber en meget hård søvn og nat-periode er slut...
-sille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2008

Astrid P

SNYYYYYYYD, men tillykke med det!
Vil du ikke røbe hvordan I har gjort det? Vi står nemlig selv og skal igang med kampen, så vi kan virkelig godt bruge nogle gode råd...
KH Astrid

Anmeld

4. marts 2008

ivfmarie

wahuu, Sille! Skidegodt!!

Her er vi simpelthen mere vågne om natten end vi sover! Malte har bare været SÅ elendig om natten den sidste lange tid. Det er jo nok pga alt hans sygdom.
Han er heldigvis nem at få til at falde i søvn når han er vågnet (han er jo selv pissetræt) men han vågner konstant, pga host, tabt sut, host, bøvs, tørstig, host, tabt sut, mad, host, bøvs, gylp, host, tabt sut.....argh! Og derimellem er der jo igså alle de gange hvor han bare vågner og er ked!

MEN i nat var jeg kun inde ved ham 4 gange - måske er der bedring! Jeg håber!

Nå, nu blev det lige til et indlæg om mine problemer..men nu lader det jo til at du er sluppet af med én af dine(problemer, altså) - så kan du godt tåle at høre lidt om mine (?) ?

Marie - træt, men knap så træt som igår ;)

Anmeld

4. marts 2008

ka li ja

jamen marie vi ved jo godt hvad du gemmer mellem babberne lol(H)

Anmeld

4. marts 2008

Sille

Astrid P skriver:

Vil du ikke røbe hvordan I har gjort det? Vi står nemlig selv og skal igang med kampen, så vi kan virkelig godt bruge nogle gode råd...

jo - som jeg skrev er det far der har overtaget al nattesjov... han går ind og lægger dynen over og giver sutten og hendes putteklud. Også selvom hun har grædt.. ikke taget hende op eller noget.. kun sagt "shh shh.." Og så gået igen...

dette er han blevet ved med indtil hun sover..

Vi startede i weekenden så han ikke skulle på job.. og nu er det meget nemmere.. :D

Tror hun allerede nu har fattet at hun skal sove.. dejligt.. :D

pøj pøj med det..
-sille

Anmeld

4. marts 2008

ka li ja

aj hvor er det fedt :o)

Anmeld

4. marts 2008

Sille

ivfmarie skriver:

wahuu, Sille! Skidegodt!!

Her er vi simpelthen mere vågne om natten end vi sover! Malte har bare været SÅ elendig om natten den sidste lange tid. Det er jo nok pga alt hans sygdom.
Han er heldigvis nem at få til at falde i søvn når han er vågnet (han er jo selv pissetræt) men han vågner konstant, pga host, tabt sut, host, bøvs, tørstig, host, tabt sut, mad, host, bøvs, gylp, host, tabt sut.....argh! Og derimellem er der jo igså alle de gange hvor han bare vågner og er ked!

MEN i nat var jeg kun inde ved ham 4 gange - måske er der bedring! Jeg håber!

Nå, nu blev det lige til et indlæg om mine problemer..men nu lader det jo til at du er sluppet af med én af dine(problemer, altså) - så kan du godt tåle at høre lidt om mine (?) ?

Marie - træt, men knap så træt som igår ;)

puh.. det bare hårdt! :(

Forhåbentlig er det ovre når forkølelsen osv. er væk.. Freja hoster også som en gal og vågner rigtig meget når hun li er lagt..

Var i ellers ik sluppet af med natmad også, eller havde i stadig et enkelt måltid?

Mht at ku tåle at høre om dine problemer så er det jo også derfor jeg skriver herinde.. det jo ikke for at få ros jeg skriver et indlæg.. men ligeså meget for at høre hvordan det står til hos jer andre..
Og jeg kan altid rumme jer andre.. og jeg har på fornemmelsen at i andre har det på samme måde..
Syns vi er en gruppe der er gode til at rumme alt.. Det sgu dejlig..:D
-sille der syns det synd for jer at i har natteroderi..

Anmeld

4. marts 2008

Monica

SUPER SILLE....:D

Det er bare godt... Selv om det er p.... hårdt imens det står på!!! Godt arbejdet!!!

Monica

Anmeld

4. marts 2008

Sille

ka li ja skriver:

jamen marie vi ved jo godt hvad du gemmer mellem babberne lol(H)

øh.. hva gemmer du marie..... :))

leverpostejsmadder og en giraf(?) :)

Anmeld

4. marts 2008

ivfmarie

Sille skriver:

Var i ellers ik sluppet af med natmad også, eller havde i stadig et enkelt måltid?

Jeg tror ikke at han behøver spise om natten - men hvis det er det der skal til for at jeg hurtigst muligt kan komme ind under dynen igen - så stikker jeg ham en flaske! Oftest er det bare the, men det sker der at det er mælk. I nat fik han mælk, for han havde bare været SÅ sulten hele dagen - ædt alt hvad der kom foran ham, så jeg tænkte at han måske havde brug for et skud foder i nat også. Og han kastede sig da også på flasken som om han skulle dø uden.

Mellem mine babber... tja, der "gemmer" jeg såmmen flasken med the, så holder den sig lun hele natten, og jeg slipper for at skulle ned i køknet for at varme flaske 8D.

Marie - med flasken mellem - ikke under - babserne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.