Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej pigerJeg sælger disse ventebukser fra H&M.Det er en størrelse 42, men er lidt lille i str. vil passe både en 38 og en 40 tror jeg.De har været brugt 4 gange og vasket 2 gange. 80 kr. plus porto
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: Hej pigerJeg sælger disse ventebukser fra H&M.Det er en størrelse 42, men er lidt lille i str. vil passe både en 38 og en 40 tror jeg.De har været brugt 4 gange og vasket 2 gange. 80 kr. plus porto
har du dem stadig? - og hvor i landet bor du mere så man måske ku spare porto?
mvh k
k skriver: har du dem stadig? - og hvor i landet bor du mere så man måske ku spare porto? mvh k
Carina sidder her ved siden af mig
Hun er ikke selv på, men skulle lige svare for hende.
Hun har stadig bukserne, og bor i 8830 Tjele
JuliaHougaard92 skriver: Carina sidder her ved siden af mig Hun er ikke selv på, men skulle lige svare for hende. Hun har stadig bukserne, og bor i 8830 Tjele
okay hehe aaaner ikke hvor tjele ligger så tror ikke det er i nærheden af hvor jeg bor København, Herlev !?
hvor meget ville en evt. porto koste ca?!
k skriver: okay hehe aaaner ikke hvor tjele ligger så tror ikke det er i nærheden af hvor jeg bor København, Herlev !? hvor meget ville en evt. porto koste ca?!
nej det lægger i midt jylland - hun siger portoen vil blive 45 kr. som brev ?
JuliaHougaard92 skriver: nej det lægger i midt jylland - hun siger portoen vil blive 45 kr. som brev ?
okay, så tror jeg næsten det bedre kan betale sig for mig at købe nogen i butik på tilbud eller lign, men hvis du vil være så venlig at fortælle hende jeg lige tænker over det og vender tilbage imorgen
k skriver: okay, så tror jeg næsten det bedre kan betale sig for mig at købe nogen i butik på tilbud eller lign, men hvis du vil være så venlig at fortælle hende jeg lige tænker over det og vender tilbage imorgen
hun siger du kan få dem for 120 kr inkl porto?
JuliaHougaard92 skriver: hun siger du kan få dem for 120 kr inkl porto?
det lyder som en handel jeg gerne vil være en del af
k skriver: det lyder som en handel jeg gerne vil være en del af
jeg siger lige til hende at de er solgt du skal sende hende en pb med adresse, og så får du en pb retur med konto nummer
JuliaHougaard92 skriver: jeg siger lige til hende at de er solgt du skal sende hende en pb med adresse, og så får du en pb retur med konto nummer
super tak
hehe havde jeg lige præcis gjort i samme øjeblik jeg ku se du skrev
og tak for det, det sødt af dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128