Graviditetstests.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

759 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. december 2011

Baby2009

Hej derude

Der er nok allerede en tråd, som handler om det samme som min, men jeg har lidt svært ved at finde rundt herinde, og det jeg fandt gav ikke svar på mit spørgsmål.

Da jeg igår morges var i bad, fandt jeg ud af, at jeg er begyndt at producere mælk igen. (Jeg har en pige på to år, men har ikke haft mælk siden hun var 6 måneder gammel.) Jeg gik ned og købte en test, og tog den med det samme. Den viste negativ. Da jeg senere var på toilet, kiggede jeg på testen igen, og da var den positiv Det synes jeg var underligt. Jeg tog en test mere her til morgen, men den var negativ.

Jeg har ladet mig fortælle at en test aldrig kan vise positiv, hvis man er negativ, pga HCG. Kender i noget til det?

Det skal siges at jeg fandt ud af at mit medicin kan starte produktionen af mælk, men nu er jeg i tvivl om jeg er gravid?

Håber i kan hjælpe mig

Knus Baby2009.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

Benjamins'mor

Altså det eneste jeg kan sige er, at du ikke kan regne med resultatet efter 5 min.

Anmeld

11. december 2011

Baby2009

Benjamins'mor skriver:

Altså det eneste jeg kan sige er, at du ikke kan regne med resultatet efter 5 min.

Præcis

Men så var det at jeg kom i tanke om det jeg havde hørt, med at den ikke vil kunne vise positiv hvis jeg er negativ.

Anmeld

11. december 2011

lio

jeg ville nok være lige så forvirret som dig. har også hørt det med at en falsk positiv findes ikke pga. HCG, men ikke af pålidelige kilder dog. Jeg har også taget medicin som gav mælk i brysterne så kan desværre ikke give et svar, men ville lige skrive alligevel da jeg udmærket forstår forvirringen.

Anmeld

11. december 2011

Benjamins'mor

Baby2009 skriver:

Præcis

Men så var det at jeg kom i tanke om det jeg havde hørt, med at den ikke vil kunne vise positiv hvis jeg er negativ.

Det skal jeg ikke kunne udtale mig om.

Men tror bare godt den kan vise nr. 2 streg efter de 5 min selvom man er negativ, men er ikke sikker. Men krydser da for jeg hvis i gerne vil være gravide.

Anmeld

11. december 2011

l.kjoeller

Baby2009 skriver:

Hej derude

Der er nok allerede en tråd, som handler om det samme som min, men jeg har lidt svært ved at finde rundt herinde, og det jeg fandt gav ikke svar på mit spørgsmål.

Da jeg igår morges var i bad, fandt jeg ud af, at jeg er begyndt at producere mælk igen. (Jeg har en pige på to år, men har ikke haft mælk siden hun var 6 måneder gammel.) Jeg gik ned og købte en test, og tog den med det samme. Den viste negativ. Da jeg senere var på toilet, kiggede jeg på testen igen, og da var den positiv Det synes jeg var underligt. Jeg tog en test mere her til morgen, men den var negativ.

Jeg har ladet mig fortælle at en test aldrig kan vise positiv, hvis man er negativ, pga HCG. Kender i noget til det?

Det skal siges at jeg fandt ud af at mit medicin kan starte produktionen af mælk, men nu er jeg i tvivl om jeg er gravid?

Håber i kan hjælpe mig

Knus Baby2009.

har også hørt den ikke kan vise falsk positiv, men er der ikke noget med den er ugyldig efter et vist stykke tid ?

Anmeld

11. december 2011

Baby2009

Jo, efter fem minutter er den ugyldig. Jeg mener bare at for at de to streger skulle komme, burde man skulle have HCG for at det blev muligt

Jeg må prøve at teste igen om nogle dage.

Tusind tak for jeres svar

Jeg skriver igen herinde, hvad det bliver til

Anmeld

12. december 2011

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Den kan desværre godt vise positiv uden du er gravid.

Derfor skal man altid læse brugsvejledningen,for så ville man vide at alt test resultat,der aflæses efter 5 minutter er ugyldigt,da den godt kan vise positiv efter tid,uden man er gravid.

Så tag en ny test,og husk at aflæse efter højst 5 minutter.

Anmeld

12. december 2011

Gaia

Testen er igyldig efter 5 min. Så chancen/ risikoen for at du er gravid er lille, når to tests har vist neg. Tror mere på at det desværre er din medicin som har startet produktionen af mælk igen. Snak evt. Med lægen. 

Anmeld

12. december 2011

Mariajny

Baby2009 skriver:

Hej derude

Håber i kan hjælpe mig

Knus Baby2009.

Jeg har to gang testet negativ, og da jeg kiggede igen var den positiv, og jeg er ikke gravid. Men krydser finger for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.