Voldsomme byture - hvornår er 'nok' nok? LANG

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.146 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. december 2011

Fjordanton

Nu er klokken godt 8. Har kun sovet fra 2-5 pga. min voldsomme frustration og arrigskab over min ellers altid så fantastiske og opmærksomme kæreste.. Emnet er byture! Jeg er 22 og han et 26, jeg er 35 uger henne, og vi glæder os enormt til ønskebarnet, der kommer til januar. Min kæreste har desværre ringe realitetssans og tænker nogen gange (heldigvis ikk så ofte) med RØ***! og i dag er han gået over stregen! Hvertfald efter min mening - hvad synes I? :s Vi er til min fætters stille og rolige 21-års fødselsdag. Min fætter har desværre nogle uheldige og meget umoralske venner, der både drikker og dyrker utroskab i stor stil.. De skal da selvfølgelig have min kæreste med i byen?! Og min kæreste vil jo bare gerne være en af gutterne og siger ja.. Drengene mener jo jeg er en strid kælling, hvis ikk han får lov. Det skal lige siges, at disse byture (som vi har aftalt aldrig skal finde sted igen ellers!?) foregår i Kbh (80 km fra hvor vi bir), det er med masser af gutternes veninder og selvfølgelig med overnatning i byen, fordi der er så langt hjem.. Og vi har ellers KLAR aftale om ingen overnatning ude.. Og de sidste par gange er han først dukket op kl. 17 dagen efter! Status er nu, at jeg er ude af mig selv af frustration?? Pengene han drikker for i nat er mine surttjente penge, som han fik til at betale benzinregningen med.. Og det er ham der kører min bil, ikke mig.. Han er ikke til at komme i kontakt med, fordi mobilen belejeligt nok er hos mig. Er så ked af dette, da jeg er begyndt at få store og voldsomme smerter hver dag, som gør mig meget bange.. ( min mor sov os hos mig i nat pga. Dette, men det burde jo være kæresten? ) Og til slut så brød han alle de aftaler vi har om byture inkl. Det at sove ude og så det at det er i samme lejlighed som mef andre damer!!!?UNDSKYLD det blev så langt, men er virkelig frustreret. Får til fætters fødselsdag at vide, at jeg er alt for streng - men undskyld mig - hvor mange af jer havde fundet jer i dette?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

birthee

Kender kun alt for godt den frustration... vi plejer at være til en sommerfest, min fætter holder... min mand mener så at der skal han drikke sig i hegnet - vel at mærke på et par timer, så han ikke er noget værd resten af festen (læs: han sover)  min lillebror mente så at jeg skulle lade være med at være sådan en hidsig kælling, og bare lade ham drikke... det er jo også fint nok, for min lillebror er jo kun ham, og skal ikke være i hus sammen med kæresten dagen efter - og for den sags skyld transportere ham hjem (vi snakker 2½ times kørsel )... jeg synes ikke det er i orden, og slet ikke hvis du har smerter der gør at du ikke er tryg ved at være selv hjemme....

knus herfra

Anmeld

11. december 2011

Fjordanton

Ih tak for forståelsen - og nej vel? Nogle gange er det bare for meget af det gode ja, og folk er så hurtige til at kalde en for en strigle, men det er sjovt nok altid singler uden forpligtelser, der gør det ja!Nu skal jeg bare lige lure, hvad jeg skal gøre herfra nok bare i første omgang håbe, at han er hjemme til 16, så vi kan nå middagsaftalen hos hans mor, men OM jeg gider...!

Anmeld

11. december 2011

lio

Det var ikke blevet acepteret herhjemme.. men min kæreste er nem at snakke med og forstår sagtens mine kvindelige frustrationer så han har ingen regler at bryde, vi gør hvad vi vil men vi ved også hvad man kan "byde" hinanden.

Anmeld

11. december 2011

smokin

Ja jeg synes faktisk du er lidt streng. Jeg bryder mig ikke om regelsæt og hvis jeg var din kæreste ville jeg godt nok have svært ved at holde hoved og hale i hvad man må og ikke må. 

Selvfølgelig er det ikke ok at drikke jeres sidste penge op osv. 

Men mon ikke at I kan løse det i fælles dialog? Ellers bliver det godt nok hårdt når babyen kommer.

Ønsker jer det bedste. 

God vind 

Anmeld

11. december 2011

Fjordanton

Tja, ved stadig ikk hvordan jeg skal forholde mig til det. Den dialog har været taget før, og vi lavede en klar aftale om, at man kommer hjem igen. Kan godt være man synes jeg er streng, men kan umuligt være den eneste kvinde der har et problem med, at manden sover 80 km borte i en lejlighed med andre damer - og ja han burde sgu (undskyld sproget) kunne forstå, at det ikke er okay, så intet for ham at blive forvirret over der! :/ tror bestemt ikk han er utro, men situationen gør mig utryg og aftalen var klar, den gælder selvfølgelig ALTID for mig.. Det er selvfølgelig forskelligt fra par til par, hvor meget man tillader hinanden.. Men grænser bør vel altid respekteres

Anmeld

11. december 2011

Bassemor<3

Den var ikke gået her !! hvis man har lavet en aftale ja så overholder man den ! og er aftalen for træls for manden ja så har han været for dårlig til at forhandle den ! Hvorfor har han ikke sin telefon med ? jeg er i uge 32 og min kæreste har ALTID sin telefon på sig så jeg kan komme i kontakt med ham ligemeget hvad ! ringer du meget til ham når han er i byen alene eller ?  for det kan jo være det er det han er træt af ? men synes under alle omstændigheder at han skal overholde jeres aftaler og dine grænser ! jeg ville være SÅ tøsefornærmet idag, og når han ikke hjem til kl. 16 ja så ville jeg tage hjem til hans mor til middag og forklarer hvorfor han ikke er med uden undtagelser ! 

Kram ! 

Anmeld

18. december 2011

Pigent

Fjordanton skriver:

Nu er klokken godt 8. Har kun sovet fra 2-5 pga. min voldsomme frustration og arrigskab over min ellers altid så fantastiske og opmærksomme kæreste.. Emnet er byture! Jeg er 22 og han et 26, jeg er 35 uger henne, og vi glæder os enormt til ønskebarnet, der kommer til januar. Min kæreste har desværre ringe realitetssans og tænker nogen gange (heldigvis ikk så ofte) med RØ***! og i dag er han gået over stregen! Hvertfald efter min mening - hvad synes I? :s Vi er til min fætters stille og rolige 21-års fødselsdag. Min fætter har desværre nogle uheldige og meget umoralske venner, der både drikker og dyrker utroskab i stor stil.. De skal da selvfølgelig have min kæreste med i byen?! Og min kæreste vil jo bare gerne være en af gutterne og siger ja.. Drengene mener jo jeg er en strid kælling, hvis ikk han får lov. Det skal lige siges, at disse byture (som vi har aftalt aldrig skal finde sted igen ellers!?) foregår i Kbh (80 km fra hvor vi bir), det er med masser af gutternes veninder og selvfølgelig med overnatning i byen, fordi der er så langt hjem.. Og vi har ellers KLAR aftale om ingen overnatning ude.. Og de sidste par gange er han først dukket op kl. 17 dagen efter! Status er nu, at jeg er ude af mig selv af frustration?? Pengene han drikker for i nat er mine surttjente penge, som han fik til at betale benzinregningen med.. Og det er ham der kører min bil, ikke mig.. Han er ikke til at komme i kontakt med, fordi mobilen belejeligt nok er hos mig. Er så ked af dette, da jeg er begyndt at få store og voldsomme smerter hver dag, som gør mig meget bange.. ( min mor sov os hos mig i nat pga. Dette, men det burde jo være kæresten? ) Og til slut så brød han alle de aftaler vi har om byture inkl. Det at sove ude og så det at det er i samme lejlighed som mef andre damer!!!?UNDSKYLD det blev så langt, men er virkelig frustreret. Får til fætters fødselsdag at vide, at jeg er alt for streng - men undskyld mig - hvor mange af jer havde fundet jer i dette?!

Nu har jeg ikke selv børn eller er gravid, men til sagen 

Jeg var blevet så stik tosset hvis det havde været min kæreste der havde gjord det og hans venner skal ikke stå og kalde mig en strid kælling for så var jeg godt nok blevet gal.
Synes slet ikke du er glat på den, jeg havde bestemt ikke fundet mig i det.

Min kæreste og jeg har ikke været sammen så lang tid endnu, så det der med fælles byture og fester er ikke blevet til så meget endnu. Jeg var med da han holdte fødselsdag i sommers og da klokken var ved at være 5 om morgen gik jeg altså i seng. (Festen blev holdt hjemme ved min kæreste og han kom i seng lidt efter)
Jeg er dog spændt på hvordan vores nytårs aften bliver da vi skal holde den sammen hos en af hans venner.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.