Nu er klokken godt 8. Har kun sovet fra 2-5 pga. min voldsomme frustration og arrigskab over min ellers altid så fantastiske og opmærksomme kæreste..

Emnet er byture! Jeg er 22 og han et 26, jeg er 35 uger henne, og vi glæder os enormt til ønskebarnet, der kommer til januar. Min kæreste har desværre ringe realitetssans og tænker nogen gange (heldigvis ikk så ofte) med RØ***! og i dag er han gået over stregen! Hvertfald efter min mening - hvad synes I? :s Vi er til min fætters stille og rolige 21-års fødselsdag. Min fætter har desværre nogle uheldige og meget umoralske venner, der både drikker og dyrker utroskab i stor stil.. De skal da selvfølgelig have min kæreste med i byen?! Og min kæreste vil jo bare gerne være en af gutterne og siger ja.. Drengene mener jo jeg er en strid kælling, hvis ikk han får lov. Det skal lige siges, at disse byture (som vi har aftalt aldrig skal finde sted igen ellers!?) foregår i Kbh (80 km fra hvor vi bir), det er med masser af gutternes veninder og selvfølgelig med overnatning i byen, fordi der er så langt hjem.. Og vi har ellers KLAR aftale om ingen overnatning ude.. Og de sidste par gange er han først dukket op kl. 17 dagen efter! Status er nu, at jeg er ude af mig selv af frustration?? Pengene han drikker for i nat er mine surttjente penge, som han fik til at betale benzinregningen med.. Og det er ham der kører min bil, ikke mig.. Han er ikke til at komme i kontakt med, fordi mobilen belejeligt nok er hos mig. Er så ked af dette, da jeg er begyndt at få store og voldsomme smerter hver dag, som gør mig meget bange.. ( min mor sov os hos mig i nat pga. Dette, men det burde jo være kæresten?

) Og til slut så brød han alle de aftaler vi har om byture inkl. Det at sove ude og så det at det er i samme lejlighed som mef andre damer!!!?UNDSKYLD det blev så langt, men er virkelig frustreret. Får til fætters fødselsdag at vide, at jeg er alt for streng - men undskyld mig - hvor mange af jer havde fundet jer i dette?!
Anmeld