Veer ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.176 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. december 2011

Anonym trådstarter

Hej piger ..
Sidder her og har idag haft kraftigere plukveer end jeg plejer, og her for en time siden begyndte de virkelig at være underlige. Prøver at forklare det så godt som jeg kan ...

Jeg var på vej i bad og idet jeg bukker mig ned for at tage sæben, får jeg ligesom et "bang" i maven, lidt ligesom et smæld - men ikke mere skete der ...... Så efter badet ( ca. 10 minutter efter smældet ) begyndte jeg at få en slags plukveer igen .. Min mave spænder HELT VILDT og nu stikker det også i underlivet, murren og stikken .. De kommer ikke regelmessigt men varer omkring et halvt minut ..

Ved ikke rigtig om jeg overhovedet har nogen grund til at tro at det kan være fødslen der er igang, men det skal lige siges, at han ligger med numsen nedaf, hvis det har noget at sige? Håber at nogen kan hjælpe ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej piger ..
Sidder her og har idag haft kraftigere plukveer end jeg plejer, og her for en time siden begyndte de virkelig at være underlige. Prøver at forklare det så godt som jeg kan ...

Jeg var på vej i bad og idet jeg bukker mig ned for at tage sæben, får jeg ligesom et "bang" i maven, lidt ligesom et smæld - men ikke mere skete der ...... Så efter badet ( ca. 10 minutter efter smældet ) begyndte jeg at få en slags plukveer igen .. Min mave spænder HELT VILDT og nu stikker det også i underlivet, murren og stikken .. De kommer ikke regelmessigt men varer omkring et halvt minut ..

Ved ikke rigtig om jeg overhovedet har nogen grund til at tro at det kan være fødslen der er igang, men det skal lige siges, at han ligger med numsen nedaf, hvis det har noget at sige? Håber at nogen kan hjælpe ...

Ingen overhovedet?

Anmeld

10. december 2011

Kamulla

bum.. det er svært at gætte, umilbart nej så er det ikke veer, men måske en optakt til de kan gå igang indefor de nærmeste dage.. hvor langt er du henne??? for ville du føde sædefødsel??? ellers ville jeg kontakte FG når numsen er nederst

Anmeld

10. december 2011

Anonym trådstarter

Camillas-Copenhagen.com skriver:

bum.. det er svært at gætte, umilbart nej så er det ikke veer, men måske en optakt til de kan gå igang indefor de nærmeste dage.. hvor langt er du henne??? for ville du føde sædefødsel??? ellers ville jeg kontakte FG når numsen er nederst

De vil tage ham ud ved kejsersnit .. Er i uge 35 + 6 ..

Skal jeg prøve at kontakte fødegangen?

Anmeld

10. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

De vil tage ham ud ved kejsersnit .. Er i uge 35 + 6 ..

Skal jeg prøve at kontakte fødegangen?

Jeg ville nok vente med at kontakte dem og se det an en time eller to

Anmeld

10. december 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Jeg ville nok vente med at kontakte dem og se det an en time eller to

Okay. Det ville jeg nu også selv vælge, det har jo kun stået på i lidt over en time, så mon ikke at det kan være fordi at lillemanden driller lidt  ... Håber bare at det er nogle plukveer af en art. :-)

Anmeld

10. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Okay. Det ville jeg nu også selv vælge, det har jo kun stået på i lidt over en time, så mon ikke at det kan være fordi at lillemanden driller lidt  ... Håber bare at det er nogle plukveer af en art. :-)

Det kunne tyde på det, men hvis de begynder at gøre ondt og bide rigtig hårdt, skal du ringe

Anmeld

10. december 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Det kunne tyde på det, men hvis de begynder at gøre ondt og bide rigtig hårdt, skal du ringe

Okay :-) Tusind tak for hjælpen ... Tror jeg vil ligge med ned i sengen nu og slappe af så går det jo nok i sig selv igen.

Men tak for hjælpen !

Anmeld

10. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Okay :-) Tusind tak for hjælpen ... Tror jeg vil ligge med ned i sengen nu og slappe af så går det jo nok i sig selv igen.

Men tak for hjælpen !

Velbekomme Du kan jo lige skrive en update imorgen

Anmeld

10. december 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Velbekomme Du kan jo lige skrive en update imorgen

Det skal jeg nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.