Julekjole til baby..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.634 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. december 2011

Laura.

Har Du købt julekjole til din datter og i så fald, hvor henne ? Jeg har ledt og ledt efter en fin kjolesom min datter kan have på til jul, men jeg kan simpelthen ikke finde noget.. Er der evt. nogen der kender nogle sider hvor man kan købe fine kjoler ?

Pfh. tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

Maja_4000

Jeg synes h&m har rigtig mange fine !

Anmeld

10. december 2011

LouiseRH

Synes der er nogle rigtig søde kjoler i h&m

Anmeld

10. december 2011

piadas

Jeg har købt kjoler til mine piger på Ellos' hjemmeside.

Anmeld

10. december 2011

Laura.

tak piger - der prøver jeg ...

Anmeld

10. december 2011

Den lykkelige

Jeg fandt en på den blå avis... den fineste kjole.. aldrig brugt og BILLIG!!!

Anmeld

10. december 2011

Laura.

Den lykkelige skriver:

Jeg fandt en på den blå avis... den fineste kjole.. aldrig brugt og BILLIG!!!

uuuh.. den havde jeg slet ikke skænket en tanke.. jeg prøver om jeg har heldet med mig..

Anmeld

10. december 2011

Den lykkelige

uuuh.. den havde jeg slet ikke skænket en tanke.. jeg prøver om jeg har heldet med mig..

Ja gør det
Jeg sad og kiggede lidt "for sjov" fordi jeg intet har kunne finde i butikkerne..
Og der var MANGE af dem jeg kiggede på hvor der stod aldrig brugt eller brugt som fest/jule kjole en enkelt gang eller lignende.. jeg betalte kun 40 kr for min datters jule kjole.. har købt en til 140 kr som var sprit ny til hendes fødselsdag...  

Anmeld

10. december 2011

Laura.

Den lykkelige skriver:

Ja gør det
Jeg sad og kiggede lidt "for sjov" fordi jeg intet har kunne finde i butikkerne..
Og der var MANGE af dem jeg kiggede på hvor der stod aldrig brugt eller brugt som fest/jule kjole en enkelt gang eller lignende.. jeg betalte kun 40 kr for min datters jule kjole.. har købt en til 140 kr som var sprit ny til hendes fødselsdag...  

Jeg fandt faktisk en meget sød kjole derinde.. men ja, der er utrolig meget fint tøj derinde til næsten ingen penge..

Anmeld

10. december 2011

Pige2009

Laura. skriver:

Har Du købt julekjole til din datter og i så fald, hvor henne ? Jeg har ledt og ledt efter en fin kjolesom min datter kan have på til jul, men jeg kan simpelthen ikke finde noget.. Er der evt. nogen der kender nogle sider hvor man kan købe fine kjoler ?

Pfh. tak for hjælpen

Har købt i Bilka 2 gange Hvor gammel er hun?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.