Bumbo stol med bord - lyserød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
19. december 2011

Alexander&Lærke

Prinsesse2ben skriver:

Jeg har sådan en til min datter. Hun er 5 mdr og jeg sætter hende stadig ikke i den, jeg vil helt klart mene at de skal kunne sidde selv først, for at belaste deres ryg mindst muligtt  På selve pakken det blev købt i står der fra 3 mdr, og det er jo slet ikke rigtigt

ok tak for svar....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

Brams

Mette&Alexander skriver:

Hvornår må de siddet i sådan en???

Hejsa, der står at den kan bruges fra 3 mdr. men det vil jeg ligesom en anden har svaret ikke gøre. Omvendt ville jeg godt bruge den inden de kunne sidde helt selv, fordi den er udformet som den er, men ikke særlig længe af gangen, da man jo skal passe på deres ryg. Spurgte min SP dengang og hun sagde at det var helt ok med korte perioder, vi havde hende med ved bordet og det var så hyggeligt at hun kunne følge med

Anmeld

19. december 2011

SSL

Hvad koster den at sende?  

Anmeld

19. december 2011

Brams

Mor24 skriver:

he he.. det gør ikke noget, det er ingen hastesag da jeg ikke står og skal bruge den lige nu her  

Den vejer under 5 kg. så den burde koste 80 kr at sende der er vist noget med at den maks må være en vis højde og bredde for de 80 kr. men manden tror at den er god nok

Anmeld

19. december 2011

Brams

SSL skriver:

Hvad koster den at sende?  

Den vejer under 5 kg. så den burde koste 80 kr at sende der er vist noget med at den maks må være en vis højde og bredde for de 80 kr. men manden tror at den er god nok

Anmeld

20. december 2011

SSL

Brams skriver:

Hvor i landet er du fra, så ka Vi evt., afhente?  

Anmeld

20. december 2011

Brams

SSL skriver:

Hvor i landet er du fra, så ka Vi evt., afhente?  

Vi bor på Stevns, og I kan selvfølgelig godt afhente. Jeg arbejder desuden i Taastrup, så der vil også være mulighed for at hente der

Anmeld

20. december 2011

SSL

Brams skriver:

Vi bor på Stevns, og I kan selvfølgelig godt afhente. Jeg arbejder desuden i Taastrup, så der vil også være mulighed for at hente der

Taastrup på Sjælland??? :-) 

Hvis ja, er det bare en aftale!

Anmeld

20. december 2011

Brams

SSL skriver:

Taastrup på Sjælland??? :-) 

Hvis ja, er det bare en aftale!

Yes 2630 Taastrup - så er det bare en aftale, den er din 

Hvis du vil have den inden jul, er jeg på arbejde onsdag og torsdag fra 8-14:30. Jeg skriver lige en PB med mit mobilnr.

Anmeld

21. december 2011

Brams

Stolen er solgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.