Anonym skriver:
Ja jeg synes også det har været hårdt, også fordi vi efter SA fandt ud af at jeg havde en meget stor cyste på min ene æggestok, så måtte have fjernet den æggestok
Så nu ønsker man selvfølgelig hurtigst muligt at få ønskebarnet, da man har en frygt for at noget skulle ske med den anden æggestok.
Ked af at høre at det ikke lykkedes for jer, særligt når alt ser perfekt ud hver gang. Men jeg er sikker på at det er jeres tur næste gang!!
Vi regner også at kunne melde os til lang behandling i januar. lige nu venter vi nemlig svar på blodprøver af min kæreste, for at tjekke for genfejl og cytisk fibrose.
Men ser virkelig frem til at komme igang og samtidig frygter jeg det også. Er du hårdt ramt af homoner og ÆU?
Puhaa sikke en omgang. Jeg døjer også med cyster på æggestokkene, og de kan godt lave rav i det! Jeg har dog ikke fået fjernet en æggestok..7-9-13!
Min første lange behandling var ikke sjov.. Der var jeg så utilpas 1 1/2 måned i træk. Der fik jeg suprefact til nedregulering og Gonal F som stimulerende hormon. Til ÆU kunne de ikke få alle folliklerne ud, så jeg var overstimuleret og fyldt med væske to uger efter!
Anden gang prøvede vi en kort behandling, men der dannede jeg kun 2 æg, så den blev konverteret til en iui.
Tredje gang var det så lang behandling igen, denne gang med næsespray i stedet, og det var MEGET bedre. Havde slet ingen symptomer og var i fin form helt op til ÆU. Havde dog dannet mange follikler, og fik taget 21 ud, så efter ÆU fik jeg det rigtig skidt, og måtte desværre også indlægges kort pga. Væske og æggestokke der drejede sig og lukkede af for blodtilførslen, da de var så hævede og tunge. Så der var jeg også dårlig 14 dage efter!
Så ja.. Jeg er desværre hårdt ramt af ÆU, men først dagene efter.. For ÆU i sig selv er ikke slemt. Så det synes jeg ikke du skal gå og frygte.. Selvom det er forskelligt fra person til person hvordan man oplever det.
Dejligt i først starter op når det nu bliver gratis igen