Min første jul uden min familie.. Snøft :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

948 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. december 2011

lycly

Ja, sidste år var min kæreste og jeg hos mine forældre juleaften. I år er det så hos hans mor. Sidste år blev det hos mine forældre, fordi jeg ikke var klar til at skulle holde jul uden dem, og regnede med, at i år ville jeg være klar. Er jeg så slet ikke! 

Synes det er mega underligt at jeg ikke skal være sammen med dem og min søster juleaften, årets hyggeligste dag. Men min kæreste vil jo også gerne, at vi holder jul hos hans mor, og vi vil jo ikke holde hver for sig, nu når vi har Julia. Så selvfølgelig holder vi jo jul hos hans mor. Men det er IKKE nemt for mig! 

Er jeg total underlig? Hvordan havde I det, første gang i holdte jul hos kærestens familie, uden jeres egen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

BellaCiinea

LunaLykke skriver:

Ja, sidste år var min kæreste og jeg hos mine forældre juleaften. I år er det så hos hans mor. Sidste år blev det hos mine forældre, fordi jeg ikke var klar til at skulle holde jul uden dem, og regnede med, at i år ville jeg være klar. Er jeg så slet ikke! 

Synes det er mega underligt at jeg ikke skal være sammen med dem og min søster juleaften, årets hyggeligste dag. Men min kæreste vil jo også gerne, at vi holder jul hos hans mor, og vi vil jo ikke holde hver for sig, nu når vi har Julia. Så selvfølgelig holder vi jo jul hos hans mor. Men det er IKKE nemt for mig! 

Er jeg total underlig? Hvordan havde I det, første gang i holdte jul hos kærestens familie, uden jeres egen?

For mig var det ganske naturligt at holde jul hos mine svigerforældre Ser dem også for det meste flere gange om ugen..

Men det var bare SÅ hyggeligt så vi holder jul hos mine forældre den 23. dec. i år og hos svigerforældrene den 24. dec. =) og sidste år var det omvendt, osv osv

Og det fungere bare rigtig godt =) Ingen bliver snydt =)

Den 24. dec. er jo bare en dato =)

Anmeld

10. december 2011

Alexander&Lærke

Det var meget mærkeligt, det er nok 5 år siden jeg holde jul uden mine forældre for første gang. Det var lidt underligt, for jeg var nygarvid 4-6 uger henne med vores søn og det var der inden der vidste og jeg blev total svimmel at at danse rundt om juletræet. Så havde det det lidt skidt. Og tænkte at min "svigerforældre" da måtte syntes at jeg var lidt underlig når jeg ikke kunne holde til at sanse om træet, men det fik det så vished om en md senere, hehe.

PÅ den anden siden havde jeg det godt med at det var hos dem, for jeg vidste at næste år når det så også blev min søns første jul så var det hos mine forældre.... 

I år hvor det er Lærkes første jul skal vi også til mine forældre, men i år skal vi prøve noget vi ikke har prøvet før, mine svigerforaldre kommer nemlig også da vores forældre kommer så godt ud afd et med hinanden at de har vaglt at holde jul sammen... Så i år blev det hele familien på begge side, bliver sjovt at prøve...

Anmeld

10. december 2011

Oliver,Troia&Wictor

ÅHHHHH gud hvor jeg kender det

Vi holdte med min familie sidste år, og i år har vi så lige (for 17dage siden) fået Wictor (vores 3.) og da vi ikke har kontakt med ungernes farmor og farfar skal vi holde alene, også fordi min bror kommer hjem til mine forældre i år

Så den 22 dec. skal vi holde herhjemme, for der har vi mine to bonus unger, og den 24 dec skal vi holde alene, min mand, mig og vores 3 fælles børn som er 3år næsten 2år og 17 dage...

tro mig kender følelsen.... 

Anmeld

10. december 2011

Dutti

LunaLykke skriver:

Jeg vil faktisk helst være fri for at holde det med min egen familie trist men sandt ..
Traditionerne hos min mor og stedfar siger mig intet og hele juleaften er færdig kl halv otte og så står den bare på tv mens min stedfar sover på sofaen .
Jeg kan ikke med min stedmor som hader min mand, så det vil jeg slet ikke overveje ..

Hos mine svigerforældre er det vil gengæld brand hyggeligt og hele dagen er bare perfekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.