Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg blev scannet da jeg var ca. 6-7 uger henne, det var stort men ikke meget at se, men tilgengæld når man så kommer hen til NF og ser den udvikling der er sket så er det lige pludslig kæmpe stort
4xGreve skriver: mmejeg blev scannet da jeg var ca. 6-7 uger henne, det var stort men ikke meget at se, men tilgengæld når man så kommer hen til NF og ser den udvikling der er sket så er det lige pludslig kæmpe stort
mmejeg blev scannet da jeg var ca. 6-7 uger henne, det var stort men ikke meget at se, men tilgengæld når man så kommer hen til NF og ser den udvikling der er sket så er det lige pludslig kæmpe stort
msmukke skriver: Tak for dit svar kunne de sige mere præcist hvor langt du var henne? Jeg ved nemlig ikke hvor mange uger jeg er henne..
Tak for dit svar kunne de sige mere præcist hvor langt du var henne? Jeg ved nemlig ikke hvor mange uger jeg er henne..
ja det kunne de, de bedømte mig til at være 6+2 tror jeg det var men var så 5 dage længer henne og det fik jeg fastslået helt ved NF
Jeg bliv scannet i uge 8, også for at se hvor langt jeg var
betalte selv 6+2 og 7+3 og 9 mener jeg det var. Pga tidligere aborter,så jeg synes det var dejligt at se liv derinde.
Her er mit fra 9+0, så nok lige lidt større end din er nu:-)
Jeg blev scannet i uge 7. Man kunne ikke se så meget, men alligevel var det fantastiskt fordi man godt kunne se hjerteblinket, det gjorde virkelig at jeg slappede meget mere af
msmukke skriver: Er der nogen af jer der er blevet scannet da i var 5 til 8 uger henne? Jeg skal på mandag for at finde ud af hvor langt jeg er henne.. er meget spændt og det er kæresten også.. hvad har i synes om det?
Er der nogen af jer der er blevet scannet da i var 5 til 8 uger henne? Jeg skal på mandag for at finde ud af hvor langt jeg er henne.. er meget spændt og det er kæresten også.. hvad har i synes om det?
Jeg var til scanning i 7+.. Synes det var ok, men der er jo ikke meget at se. Men skønt at se, at der var liv og høre at alt var godt derinde.
jeg blev scannet da jeg var 6+4 pågrund af blødning..
vi kunne kun se en lille klat og et bankende hjerte.. det var stort at se hjertet
men skal til nf imorgen og glæder mig sååååå meget til at se udviklingen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128