scanning mellem 5 og 8?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

785 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. december 2011

msmukke

Er der nogen af jer der er blevet scannet da i var 5 til 8 uger henne?
Jeg skal på mandag for at finde ud af hvor langt jeg er henne.. er meget spændt og det er kæresten også.. hvad har i synes om det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

4xGreve

jeg blev scannet da jeg var ca. 6-7 uger henne, det var stort men ikke meget at se, men tilgengæld når man så kommer hen til NF og ser den udvikling der er sket så er det lige pludslig kæmpe stort

Anmeld

10. december 2011

msmukke

4xGreve skriver:

mmejeg blev scannet da jeg var ca. 6-7 uger henne, det var stort men ikke meget at se, men tilgengæld når man så kommer hen til NF og ser den udvikling der er sket så er det lige pludslig kæmpe stort

Tak for dit svar kunne de sige mere præcist hvor langt du var henne? Jeg ved nemlig ikke hvor mange uger jeg er henne..

Anmeld

10. december 2011

4xGreve

msmukke skriver:

Tak for dit svar kunne de sige mere præcist hvor langt du var henne? Jeg ved nemlig ikke hvor mange uger jeg er henne..

ja det kunne de, de bedømte mig til at være 6+2 tror jeg det var men var så 5 dage længer henne og det fik jeg fastslået helt ved NF

Anmeld

11. december 2011

Chiip91

Jeg bliv scannet i uge 8, også for at se hvor langt jeg var

Anmeld

11. december 2011

Muffinmus

betalte selv 6+2 og 7+3 og 9 mener jeg det var. Pga tidligere aborter,så jeg synes det var dejligt at se liv derinde.

Her er mit fra 9+0, så nok lige lidt større end din er nu:-)

Anmeld

12. december 2011

kekp

Jeg blev scannet i uge 7. Man kunne ikke se så meget, men alligevel var det fantastiskt fordi man godt kunne se hjerteblinket, det gjorde virkelig at jeg slappede meget mere af

Anmeld

12. december 2011

FogL

msmukke skriver:

Er der nogen af jer der er blevet scannet da i var 5 til 8 uger henne?
Jeg skal på mandag for at finde ud af hvor langt jeg er henne.. er meget spændt og det er kæresten også.. hvad har i synes om det?

Jeg var til scanning i 7+.. Synes det var ok, men der er jo ikke meget at se. Men skønt at se, at der var liv og høre at alt var godt derinde.  

Anmeld

12. december 2011

msmukke

Så blev jeg scannet alt så fint ud, dog var jeg kun 5+5 så jeg fik en gratis scanning om en uge hvor man kunne se hjertet så termin ca den 8 august

Anmeld

12. december 2011

merle2010

jeg blev scannet da jeg var 6+4 pågrund af blødning..

vi kunne kun se en lille klat og et bankende hjerte.. det var stort at se hjertet

men skal til nf imorgen og glæder mig sååååå meget til at se udviklingen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.