Mavebillede 30+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

770 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. december 2011

Ems30

Så er jeg 30+0. Er så lykkelig for at det endelig skete! Jeg har en meget travl hverdag med både studie og arbejde. Derfor har jeg været nervøs for om jeg skulle overanstrenge mig og worst case scenario, gå i for tidlig fødsel. Men indtil videre er alt helt fint. De næste 2 måneder bliver også meget mere afslappede, da jeg kun har to arbejdsdage og en skoledag tilbage. Og så skal jeg bare gå hjemme og læse til eksamenerne i januar.

Lillepigen er mega aktiv og holder tit store fester i sin opvarmede swimmingpool. Nogle gange føler jeg at der er flere derinde, fordi det spjætter både i højre og venstre. Men vi har tjekket flere gange, der er kun én lille pige

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

Chalala85

Ems30 skriver:

Så er jeg 30+0. Er så lykkelig for at det endelig skete! Jeg har en meget travl hverdag med både studie og arbejde. Derfor har jeg været nervøs for om jeg skulle overanstrenge mig og worst case scenario, gå i for tidlig fødsel. Men indtil videre er alt helt fint. De næste 2 måneder bliver også meget mere afslappede, da jeg kun har to arbejdsdage og en skoledag tilbage. Og så skal jeg bare gå hjemme og læse til eksamenerne i januar.

Lillepigen er mega aktiv og holder tit store fester i sin opvarmede swimmingpool. Nogle gange føler jeg at der er flere derinde, fordi det spjætter både i højre og venstre. Men vi har tjekket flere gange, der er kun én lille pige

Ihh hvor er du smuk Godt de næste par måneder bliver mere rolige

Anmeld

12. december 2011

Ems30

Tak, hvor er du sød

Ja, der er meget mere ro over feltet nu, men inde i maven er der rigtig meget fest  Så skønt med en meget aktiv baby.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.