trimning for neden ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

914 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. december 2011

Anonym trådstarter

sagen er den at jeg har fået en ny dejlig kæreste efter jeg er gået fra børnenes far. Jeg har før trimmet hårene for neden når jeg var i et forhold med en saks, men tænkte på om der ikke var en anden og måske nemmere /hurtigere  måde at gøre det på med en maskine af en art. 

jeg bruder mig ikke om at være helt glat men kan også godt se det ikke er så fedt med vildt voksende hår.

Nogen med nogle gode fif i ærmet??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

Sitrani

Anonym skriver:

sagen er den at jeg har fået en ny dejlig kæreste efter jeg er gået fra børnenes far. Jeg har før trimmet hårene for neden når jeg var i et forhold med en saks, men tænkte på om der ikke var en anden og måske nemmere /hurtigere  måde at gøre det på med en maskine af en art. 

jeg bruder mig ikke om at være helt glat men kan også godt se det ikke er så fedt med vildt voksende hår.

Nogen med nogle gode fif i ærmet??

Har du været i et forhold med en saks...??

Ej sorry, men kunne ikke lige dy mig....

Men prøv med en alm. trimmer, som mænd bruger til skægget.. Det går vidst lidt hurtigere end med en saks....

Anmeld

10. december 2011

Anonym trådstarter

ha ha ja det havde jeg ikke lige opdaget selv :) kan godt se den kan misforståes :)

Anmeld

10. december 2011

B&J

jeg ville bruge en skæg trimmer den kan jo stilles til forskellige længder også og de er nemlig heller ikke så brede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.