Ja mit dejlige bonusbarn som jeg har endt fra hun var 1 år (nu 6 år) vil ikke følge vores rutiner og truer med hun ikke vil se os, hvis hun ikke får lov til det hun vil.
Vi har et andet barn også som bor hos os og planlægger nr. "3" Så vi føler ikke at vi bare kan lade pigen styre, når nu den anden ikke må det samme.
Det handler om at hun vil have det som hos hendes mor. Hun skal have chips og se mindst 5 timers tegnefilm om dagen eller bliver hun sur. Når vi ikke lader hende gøre det, så opholder hun sig i sin seng resten af weekenden og vil ikke tale til os. Hun skal også bestemme hvad vi får at spise ellers nægter hun at spise noget og siger hun spiser først hvis vi laver det hun hellere ville have, eller når hun kommer hjem til mor.
Ved snart ikke hvad vi skal gøre. Kan jo ikke lade hende sidde foran flimmeren hele tiden og spise slik, hun er jo kun 6 år og vil på ingen måde lade mit bio barn som bor her, eller den ny gøre det.
Jeg er ikke fanatisk, men mine får kun lov at se max en time om aftenen, og en time søndag morgen og disney om fredagen. Det synes jeg er rigeligt. Og så vidt muligt vil vi ikke give dem slik, hjemmelavet grydepopcorn, nødder rosiner frugt osv servere vi og lidt ekstra når der er disney, men det godtagr hun bare ikke. Hun skal have min. 3 poser chips og 10 slikkepinde for at blive tilfreds, ellers er det sjovere hos mor.
Og føler bare jeg gør forskel på bio og bonus hvis bonus skal have lov til alt det. Og så synes jeg heller ikke det er rart at fylde hende med usunde sager 
Anmeld