Hej Piger.
Har simpelthen brug for hjælp...
Mig og eksen var sammen i 4 år... da jeg var gravid (og egentlig altid) havde vi flere brud. Men så 8 uger før termin vælger han at stoppe det helt mellem os og vil ikke deltage yderligere med barne.
Skrev da jeg skulle føde og han nægtede at komme. Skrev de dage jeg lå på sygehuset og da jeg kom hjem... han nægtede stadig at komme. Han kom først efter 2 uger.
Min søn er nu 8 mdr og vi har løbene haft lidt kontakt... dog mest negativt i form af din skyld/min skyld om hvorfor vi ikke var sammen. Det er ikke meget han har set vores søn de 8 mdr og han spørger ikke selv til ham. Han har kommet nogle gange, men det har ærligt nok bare været for at knalde mig.
I sommers havde vi dog 3 uger hvor vi var sammen og ville løse det hele. I midlertid fik jeg igen igen igen sagt noget forkert der ikke passede ham og så var vi ude igen..... Nu har jeg så fundet ud af at han der også så en anden
Han har hele tiden sagt at vi ikke kunne være sammen fordi jeg beskyldte ham for alt muligt og var jaloux.... Det er jeg også, men nu falder alt jo bare på plads, for det jeg har beskyldt ham for var jo rigtigt.
Det er en veninde der har fortalt mig alt det her og hun ved meget mere end det, men af hensyn til hvor hun ved det fra kan jeg ikke få mere afvide. Og tror også det er bedst.

Jeg har hele tiden spurgt ham i de 8 mdr og han så eller snakkede med andre og det har han sagt nej til, for der var kun mig i hans hoved og han håberde ind i mellem vi kunne løse vores problemmer, men at han havde svært ved at stole på mig (FLOT)
Nu har jeg så konfronteret ham med alt det her og enda givet ham navn og tidspunkt på hende den ene HAN NÆGTER BARE OG SIGER JEG ER SYG I HOVEDET og at mig og min veninde bare laver rygtet om os... og når sandheden kommer frem om at han ikke har gjort noget, kan jeg se at jeg er til grin.
Lige nu gør det bare SÅ ONDT
Jeg græder hele tiden og kan ikke tage mig sammen om noget. Syntes det er hårdt at være mor for mine 2 børn(har også en fra tidligere). Tænker hele tiden over alt og føler nu at alt i de 4 år har været en stor løg. Min veninder siger bare glem ham og videre, men det er sgu så nemt sagt. Her sider jeg alene og kan ikke komme ud og så ligger han allerede til højre og venste
Hvordan kommer jeg over den sorg og det svigt her???