Eksen var mig utro..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. december 2011

Anonym trådstarter

Hej Piger.

Har simpelthen brug for hjælp...

Mig og eksen var sammen i 4 år...  da jeg var gravid (og egentlig altid) havde vi flere brud. Men så 8 uger før termin vælger han at stoppe det helt mellem os og vil ikke deltage yderligere med barne.

Skrev da jeg skulle føde og han nægtede at komme. Skrev de dage jeg lå på sygehuset og da jeg kom hjem... han nægtede stadig at komme. Han kom først efter 2 uger.

Min søn er nu 8 mdr og vi har løbene haft lidt kontakt... dog mest negativt i form af din skyld/min skyld om hvorfor vi ikke var sammen. Det er ikke meget han har set vores søn de 8 mdr og han spørger ikke selv til ham. Han har kommet nogle gange, men det har ærligt nok bare været for at knalde mig.

I sommers havde vi dog 3 uger hvor vi var sammen og ville løse det hele. I midlertid fik jeg igen igen igen sagt noget forkert der ikke passede ham og så var vi ude igen.....     Nu har jeg så fundet ud af at han der også så en anden

Han har hele tiden sagt at vi ikke kunne være sammen fordi jeg beskyldte ham for alt muligt og var jaloux.... Det er jeg også, men nu falder alt jo bare på plads, for det jeg har beskyldt ham for var jo rigtigt.

Det er en veninde der har fortalt mig alt det her og hun ved meget mere end det, men af hensyn til hvor hun ved det fra kan jeg ikke få mere afvide. Og tror også det er bedst.

Jeg har hele tiden spurgt ham i de 8 mdr og han så eller snakkede med andre og det har han sagt nej til, for der var kun mig i hans hoved og han håberde ind i mellem vi kunne løse vores problemmer, men at han havde svært ved at stole på mig (FLOT)

Nu har jeg så konfronteret ham med alt det her og enda givet ham navn og tidspunkt på hende den ene HAN NÆGTER BARE OG SIGER JEG ER SYG I HOVEDET og at mig og min veninde bare laver rygtet om os... og når sandheden kommer frem om at han ikke har gjort noget, kan jeg se at jeg er til grin.

Lige nu gør det bare SÅ ONDT Jeg græder hele tiden og kan ikke tage mig sammen om noget. Syntes det er hårdt at være mor for mine 2 børn(har også en fra tidligere). Tænker hele tiden over alt og føler nu at alt i de 4 år har været en stor løg. Min veninder siger bare glem ham og videre, men det er sgu så nemt sagt. Her sider jeg alene og kan ikke komme ud og så ligger han allerede til højre og venste

Hvordan kommer jeg over den sorg og det svigt her??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

hekran

Anonym skriver:

Hej Piger.

Har simpelthen brug for hjælp...

Mig og eksen var sammen i 4 år...  da jeg var gravid (og egentlig altid) havde vi flere brud. Men så 8 uger før termin vælger han at stoppe det helt mellem os og vil ikke deltage yderligere med barne.

Skrev da jeg skulle føde og han nægtede at komme. Skrev de dage jeg lå på sygehuset og da jeg kom hjem... han nægtede stadig at komme. Han kom først efter 2 uger.

Min søn er nu 8 mdr og vi har løbene haft lidt kontakt... dog mest negativt i form af din skyld/min skyld om hvorfor vi ikke var sammen. Det er ikke meget han har set vores søn de 8 mdr og han spørger ikke selv til ham. Han har kommet nogle gange, men det har ærligt nok bare været for at knalde mig.

I sommers havde vi dog 3 uger hvor vi var sammen og ville løse det hele. I midlertid fik jeg igen igen igen sagt noget forkert der ikke passede ham og så var vi ude igen.....     Nu har jeg så fundet ud af at han der også så en anden

Han har hele tiden sagt at vi ikke kunne være sammen fordi jeg beskyldte ham for alt muligt og var jaloux.... Det er jeg også, men nu falder alt jo bare på plads, for det jeg har beskyldt ham for var jo rigtigt.

Det er en veninde der har fortalt mig alt det her og hun ved meget mere end det, men af hensyn til hvor hun ved det fra kan jeg ikke få mere afvide. Og tror også det er bedst.

Jeg har hele tiden spurgt ham i de 8 mdr og han så eller snakkede med andre og det har han sagt nej til, for der var kun mig i hans hoved og han håberde ind i mellem vi kunne løse vores problemmer, men at han havde svært ved at stole på mig (FLOT)

Nu har jeg så konfronteret ham med alt det her og enda givet ham navn og tidspunkt på hende den ene HAN NÆGTER BARE OG SIGER JEG ER SYG I HOVEDET og at mig og min veninde bare laver rygtet om os... og når sandheden kommer frem om at han ikke har gjort noget, kan jeg se at jeg er til grin.

Lige nu gør det bare SÅ ONDT Jeg græder hele tiden og kan ikke tage mig sammen om noget. Syntes det er hårdt at være mor for mine 2 børn(har også en fra tidligere). Tænker hele tiden over alt og føler nu at alt i de 4 år har været en stor løg. Min veninder siger bare glem ham og videre, men det er sgu så nemt sagt. Her sider jeg alene og kan ikke komme ud og så ligger han allerede til højre og venste

Hvordan kommer jeg over den sorg og det svigt her??? 

Det er jo ikke nogen sjov situation, men helt ærligt, I lyder ikke til at være gode for hinanden! Eller rettere: han lyder ikke til at være god for dig! 

Der er måske ikke så meget at gøre end at se fremad. Luk hullet bag dig og lad være med at give efter for når han kommer, fordi han ønsker vist kun én ting, fra dit eget udsagn at dømme. Du skal være stærk og tænke på barnet og dig selv. Du er et bedre forbillede ved at vise dit barn, at du er stærk end at du lader eksen tromle dig ned.

I er ikke gode for hinanden. Lad være med at give efter!

Anmeld

10. december 2011

l.kjoeller

KAn ikke komme med en gylden regel der gør det nemmere. HAr selv levet i sådan et forhold, og det der gav mig modet og selvværdet tilbage var at jeg stoppede det helt, og holdt fast i det. Sagde til mig selv jeg var mere værd og aldrig ville behandles sådan igen. DEt har jeg holdt fast i held og lykke

Anmeld

10. december 2011

Anonym trådstarter

Ligenu er det nok mest svært at vi hele tiden har haft en form for kontakt, så skal også vænne mig til at jeg ikke skal høre fra ham igen.

Jeg har et meget stort behov for at fortælle ham hvor meget han har såret og ødelagt mig, men ved jo også at han bare benægter. HVORFOR kan man ikke bare være ærlig.

Anmeld

10. december 2011

Giraffen

Anonym skriver:

Jeg tror det bedste du kan gøre er at få ham ud af dig liv 100% - som de andre siger så gør han ikke noget godt for dig overhovedet!

Nyd dit barn og det liv I har og fokuser på det - lad være med at have kontakt med ham - det virker til han har magten i det forhold I har og det skal han ikke.

Jeg ville ignorere ham fuldstændig og lade ham passe sig selv. Hvis det er svært så slet hans nummer og ha evt en veninde du ka ringe til hver gang du har lyst til at ringe til ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.