Hvor meget skal jeg tage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. december 2011

Anonym trådstarter

Jeg er blevet spurgt om jeg vil lave en bryllupskage til min arbejdslkollegas svigerinde. Altså aner jeg ikke hvem hun er, men vil da gerne hjælpe. Den skal laves til 60 mennesker være hvid og så med nogle figurer/blomster ovenpå og lidt pynt på sidn. Mit spørgsmål er hvor meget jeg skal tage for den, hun vil jo gerne ha et prisoverslag håber nogle kan hjælpe!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

Benjamins'mor

Mener mange herinde tager 25 kr pr kuvert, altså pr person.

Anmeld

10. december 2011

Chr-Hei

Jég fik lavt en lækker kage til min søns barnedåb.. JEg gav 25 kr uden flødeskum hvis der skulle flødeskum tog hun 30.. Men jeg tænker .. det er jo en bryllupskage og der mener jeg nu folk plejer at tage lidt mere... Der er jo en del arb i det ...

Så jeg ville nok op i en 35 som minimum

Anmeld

10. december 2011

Tvillingemor80

Jeg ville sige 1.000 kr er en meget venlig pris

Anmeld

10. december 2011

iris-mor

Jeg har også taget 25,- pr prs en gang, men tænker at 30,- måske gør indkøbene mere rolige, så er der råd til de øko æg og gode mel etc. Og når du nu ikke kender hende

Anmeld

10. december 2011

Anonym trådstarter

Tak for alle svarene, jeg ved det kommer til at tage meget tid, så vil jo også gerne tjene bare lidt på det, så alt ikke er "gratis" arbejde, og så så jeg også kan købe lidt lækre råvarer 

Anmeld

10. december 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tak for alle svarene, jeg ved det kommer til at tage meget tid, så vil jo også gerne tjene bare lidt på det, så alt ikke er "gratis" arbejde, og så så jeg også kan købe lidt lækre råvarer 

Hov, kom til at trykke send, inden jeg havde svaret færdig! Men jeg synes jeres priser lyder fair nok, selvom beløber lyder af meget når man lige læser/siger det. MEN det er jo for 60 mennesker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.