Graviditet's Leggins??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.365 visninger
14 svar
0 synes godt om
9. december 2011

Darling<3

Hejsa Pigerne

Har været en tur i Fields idag, kiggede efter nogle leggins, men kunne kun finde nogle virkelig tykke - af bomuld

Jeg vil suuuuper gerne have nogle almindelige, skinnende, glatte, læderlook - bare ikke tykke mormorbaus ( buks på sønderjysk )

Kender I/du nogle gode steder hvor man kan købe det jeg søger??

Kram Sabrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

Lunae

Honey<3 skriver:

Hejsa Pigerne

Har været en tur i Fields idag, kiggede efter nogle leggins, men kunne kun finde nogle virkelig tykke - af bomuld

Jeg vil suuuuper gerne have nogle almindelige, skinnende, glatte, læderlook - bare ikke tykke mormorbaus ( buks på sønderjysk )

Kram Sabrina

H&M

Anmeld

9. december 2011

Trine89

Kender desværre ikke nogen steder hvor man kan få sår'n nogle som læder-look. 

Men jeg ville bare lige sige at da jeg var højgravid købte jeg bare alm leggins men blot nogle numre større

Anmeld

9. december 2011

Darling<3

Lunae skriver:

H&M

Undskyld jeg ikke fik skrevet hvor jeg egenligt var henne - var nemlig i H&M

Anmeld

9. december 2011

Darling<3

Trine89 skriver:

Kender desværre ikke nogen steder hvor man kan få sår'n nogle som læder-look. 

Men jeg ville bare lige sige at da jeg var højgravid købte jeg bare alm leggins men blot nogle numre større

Jeg ved ikke om man kan få læderlooket til gravide, men almindelig, kan man sagtens De har også en smule hængerøv, syyyygt fede!

Jeg har godt nok tænkt på at købe almindelige, i en større størrelse, men helt ærligt - får man slap mås i bukserne? Det kan jeg nemlig ikke overskue at skulle have Hehe...
Det må virkelig heller ikke skramme under maven...

Anmeld

9. december 2011

Lunae

Honey<3 skriver:

Undskyld jeg ikke fik skrevet hvor jeg egenligt var henne - var nemlig i H&M

Hmm, det var mærkeligt. Jeg har både købt alm bomuldsleggins og de tynde leggins fra h&m

Anmeld

9. december 2011

Darling<3

Lunae skriver:

Hmm, det var mærkeligt. Jeg har både købt alm bomuldsleggins og de tynde leggins fra h&m

Øv Kiggede ellers alt igennem derude, men fandt kun nogle tykke bomuld og dem nægter jeg at gå i lige pt

Anmeld

9. december 2011

Giraffen

Honey<3 skriver:

Hejsa Pigerne

Kram Sabrina

Jeg synes dem fra mamalicious er bedst, jeg har to fra h&m og de blev veeed med at gå i stykker ved skridtet og helt galt blev det efter tredje syning. Så nu er jeg gået over til mamalicious's i stedet for de er suuuuper lækre - eneste problem er, at de kun går til skindebenet (skørt når det er vinter), så jeg skal helst ha nogle lange sokker udenover

men de er lidt shiny og ok tykke også så de er lækre - lidt ligesom det der undertøj uden syninger:

http://dk.bestseller.com/mama-licious/accessories/JEANNEJERSEYLEGGINGS/13068388,da_DK,pd.html?dwvar_13068388_colorPattern=13068388_BLACK

Anmeld

9. december 2011

Trine89

Honey<3 skriver:

Jeg ved ikke om man kan få læderlooket til gravide, men almindelig, kan man sagtens De har også en smule hængerøv, syyyygt fede!

Jeg har godt nok tænkt på at købe almindelige, i en større størrelse, men helt ærligt - får man slap mås i bukserne? Det kan jeg nemlig ikke overskue at skulle have Hehe...
Det må virkelig heller ikke skramme under maven...

Nej ingen slap mås (eller det havde jeg vært fald ikke.. hihi.. 

og jeg havde heller ikke problemer med at de stramt under maven,. jeg bukkede bare elastikken ned og så var der ikke mere der.  

og det gode ved det er så har man også lidt tøj man kan passe efter fødslen når nu maven jo ikke forsvinder med det samme efter. haha..

Anmeld

9. december 2011

Darling<3

Giraffen skriver:

Jeg synes dem fra mamalicious er bedst, jeg har to fra h&m og de blev veeed med at gå i stykker ved skridtet og helt galt blev det efter tredje syning. Så nu er jeg gået over til mamalicious's i stedet for de er suuuuper lækre - eneste problem er, at de kun går til skindebenet (skørt når det er vinter), så jeg skal helst ha nogle lange sokker udenover

men de er lidt shiny og ok tykke også så de er lækre - lidt ligesom det der undertøj uden syninger:

http://dk.bestseller.com/mama-licious/accessories/JEANNEJERSEYLEGGINGS/13068388,da_DK,pd.html?dwvar_13068388_colorPattern=13068388_BLACK

Øv at de så lige er korte, ellers havde de været helt i vinkel!

Jeg synes bare ikke det er til at opstøve nogle ordenlige, som ikke "fejler" et eller andet.. Skal bruge dem under kjole, så det vil nok ikke se alt for frækt ud hvis jeg så havde lange sokker udover Hehehehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.