Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vores datter hedder Emily og vi er i gang med at finde navn til lillebror. Vi har efterhånden kredset os lidt ind og nu vil jeg gerne høre jer: Ska det være:
Emily og Adrian
Eller
Emily og Andreas?
Begrund gerne.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har stemt Andreas, da jeg ikke bryder mig om adrian
annec skriver: Jeg har stemt Andreas, da jeg ikke bryder mig om adrian
Tak for svar
Anonym skriver: Vores datter hedder Emily og vi er i gang med at finde navn til lillebror. Vi har efterhånden kredset os lidt ind og nu vil jeg gerne høre jer: Ska det være: Emily og Adrian Eller Emily og Andreas? Begrund gerne.
Jeg har stemt noget helt andet. Jeg kan godt lide Andreas, men synes ikke det passer til Emily og Adrian kan jeg ikke lide.
Hvad med Emily og MikeNickiRickyFrederikAlexander WilliamNoahTristan Viktor
Barnepigen skriver: Jeg har stemt noget helt andet. Jeg kan godt lide Andreas, men synes ikke det passer til Emily og Adrian kan jeg ikke lide. Hvad med Emily og MikeNickiRickyFrederikAlexander WilliamNoahTristan Viktor
Tak for forslagene. Vi er dog kredset så langt ind at det nok skal være et af de to navne...
Syntes begge navne er fantastiske har nemlig selv en af hver imellem mine tre drenge
Har dog stemt på Emily og Adrian da det er dem jeg syntes klinger bedst sammen og så er de begge rigtig lidt specielle navne
Qnuz
dpb skriver: Syntes begge navne er fantastiske har nemlig selv en af hver imellem mine tre drenge Har dog stemt på Emily og Adrian da det er dem jeg syntes klinger bedst sammen og så er de begge rigtig lidt specielle navne Qnuz
Ej, hvor sjovt. Det er da pudsigt. Det er rigtig flotte navne synes jeg
Kan bedst lige Adrian
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128