Forvirret efter ultralydsscanning....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

826 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. december 2011

laili

Hej.. Jeg er 6 uger henne + 5 dage var til ultralydscanning idag og kunne se hjerte blink. Fik at vide at fosteret var normalt både og?! Nu jeg mere forvirret!! Fik at vide der var en blodforsamling rundt om fosteret som var på størrelse med hele fosteret (8,2 mm) og vis den blod forsamling bliver mindre i løbet af to uger ville den lille overleve ellers vil den gå til grunde nartuligt. Får samtidig af vide at hjertet banker lidt langsomt.... Er der nogen der har erfaring med sån noget er på bar bund og rimelig bekymret for det lille liv inde i mig.. E helt knust og kan ikke finde ud af om jeg kan tillade mig og knytte mig til den lille for er såå bange for jeg står op og har fået en abort... Nu har jeg godt nok ringet til klinikken og bedt dem om en scaning på tirsdag igen for at finde ud af om blodforsamlingen er mindre eller den lille ikke er der mere.... Snøft skal siges jeg er 21 år har en dansk kæreste som jeg været sammen med i fire år... ( er selv udlændinge pige og har min store kamp med familien som har cuttet mig fra fordi jeg er gravid) håber bare lille baby holder ud så skal jeg nok gå igennem ild og vand for at beholde mit barn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

l.kjoeller

laili skriver:

Hej.. Jeg er 6 uger henne + 5 dage var til ultralydscanning idag og kunne se hjerte blink. Fik at vide at fosteret var normalt både og?! Nu jeg mere forvirret!! Fik at vide der var en blodforsamling rundt om fosteret som var på størrelse med hele fosteret (8,2 mm) og vis den blod forsamling bliver mindre i løbet af to uger ville den lille overleve ellers vil den gå til grunde nartuligt. Får samtidig af vide at hjertet banker lidt langsomt.... Er der nogen der har erfaring med sån noget er på bar bund og rimelig bekymret for det lille liv inde i mig.. E helt knust og kan ikke finde ud af om jeg kan tillade mig og knytte mig til den lille for er såå bange for jeg står op og har fået en abort... Nu har jeg godt nok ringet til klinikken og bedt dem om en scaning på tirsdag igen for at finde ud af om blodforsamlingen er mindre eller den lille ikke er der mere.... Snøft skal siges jeg er 21 år har en dansk kæreste som jeg været sammen med i fire år... ( er selv udlændinge pige og har min store kamp med familien som har cuttet mig fra fordi jeg er gravid) håber bare lille baby holder ud så skal jeg nok gå igennem ild og vand for at beholde mit barn.

Har ikke stået i din situation så kan desværre ikke komme med gode eksempler. Ville dog ikke gå forbi uden at give dig en krammer i starten af min graviditet fortalte man også mig det nok var sa. eller graviditet uden for livmoderen, og lægerne kan tage fejl. min venindes tidlige skanning syns de også så mærkelig ud men efter en uge vendte det heldigvis. Håber det udarter sig så blodansamlingen bliver mindre og i står man en lille guldklump i armene i 2012 .

Anmeld

9. december 2011

Rockertand

laili skriver:

Jeg tror kun, at det er tiden og nogle skanninger, der kan give dig svar, håber det bedste for dig.

Anmeld

9. december 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
laili skriver:

hhaHej.. Jeg er 6 uger henne + 5 dage var til ultralydscanning idag og kunne se hjerte blink. Fik at vide at fosteret var normalt både og?! Nu jeg mere forvirret!! Fik at vide der var en blodforsamling rundt om fosteret som var på størrelse med hele fosteret (8,2 mm) og vis den blod forsamling bliver mindre i løbet af to uger ville den lille overleve ellers vil den gå til grunde nartuligt. Får samtidig af vide at hjertet banker lidt langsomt.... Er der nogen der har erfaring med sån noget er på bar bund og rimelig bekymret for det lille liv inde i mig.. E helt knust og kan ikke finde ud af om jeg kan tillade mig og knytte mig til den lille for er såå bange for jeg står op og har fået en abort... Nu har jeg godt nok ringet til klinikken og bedt dem om en scaning på tirsdag igen for at finde ud af om blodforsamlingen er mindre eller den lille ikke er der mere.... Snøft skal siges jeg er 21 år har en dansk kæreste som jeg været sammen med i fire år... ( er selv udlændinge pige og har min store kamp med familien som har cuttet mig fra fordi jeg er gravid) håber bare lille baby holder ud så skal jeg nok gå igennem ild og vand for at beholde mit barn.

Jeg har ikke nogen forstand på det, så kan desværre ikke hjælpe dig med svar.. ville bare lige give dig et lille

Og så håber jeg, at det lille spir klarer den..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.