freiasmor skriver:
Ja jeg ved ikke lige helt ...
men jeg havde jo en uge før min mens - som kom idag haft symptomer på graviditet - dvs : murren i underlivet, ømme bryster, kvalme osv.. og en meget - MEGET svagt positiv test for en uge siden (testede ikke videre da jeg ikke ville blive skuffet for meget) ..
nå men, idag har jeg så fået min mens - og jeg bløder klumper - store klumper og har simpelthen så ondt i underlivet og kan kun bare ligge ned
! og derfor mistænker jeg jo selvfølgelig abort - os selvom jeg egentlig ikke har haft testet positivt - andet end ja svagt - og ved jo ikke om det bare var en skyggestreg for blev usikker på om der var farve i..
Tror i os det kan være i spontan abort ?? eller kan det være gammelt blod fra sidste spontane abort ?? jeg er lost ... 
Hvis du vil være fri for at spekulere i det, så synes jeg, at du skal tage en test, hvis der har været tale om et graviditetsanlæg, vil der med al sandsynlighed være 2 streger, eller antydningen af positiv test. Du kan ikke bruge det til så meget andet end at stoppe dine spekulationer om graviditet eller ej, hvis det er en spontan abort, kan du ikke gøre så meget.

Anmeld