aaarg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. december 2011

Anonym trådstarter

Jeg er virkelig ude af mig selv kan ikke passe mine bukser min mave er blevet rigtig grim og den ser kanon stor ud...

jeg fik for 10 dage siden fjernet min blindtarm via kikkert. og stingene er fjernet men min mave er stadigvæk stor ?? nogen der har erfaring med at maven ikke bliver normal igen efter sådan en lille opration håber i vil hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

Annette A

Hej. Det tager lige lidt tid før det hele er ok igen. Fik fjernet min blindtam for en 3 år tilbage og der går lige et par måneder før man ser nogenlunde ud igen.. 

Anmeld

11. december 2011

Anonym trådstarter

Kellie skriver:

Hej. Det tager lige lidt tid før det hele er ok igen. Fik fjernet min blindtam for en 3 år tilbage og der går lige et par måneder før man ser nogenlunde ud igen.. 

har fået 6 kæmpe strækmærker ved hoften pga min mave er så oppustedog har tabt mig 2 kg siden oprationen ??

Anmeld

11. december 2011

Annette A

Ok, var du gået i lang tid med smerter inden oprationen?

Anmeld

11. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg er virkelig ude af mig selv kan ikke passe mine bukser min mave er blevet rigtig grim og den ser kanon stor ud...

jeg fik for 10 dage siden fjernet min blindtarm via kikkert. og stingene er fjernet men min mave er stadigvæk stor ?? nogen der har erfaring med at maven ikke bliver normal igen efter sådan en lille opration håber i vil hjælpe

Der går et godt stykke tid inden din mave falder til normalen.

Det skyldes dels at vævet omkring tarmen er irriteret, og så det at hele din bughule har været, og er, fyldt op med luft.
Man puster nemlig luft ind i bughulen, så den bliver spændt ud som en ballon, for bedre at kunne komme til tarmene, og der går en rum tid inden den luft forsvinder igen.

Så der er ikke andet at gøre end at væbne sig med tålmodighed til det forsvinder af sig selv.

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. december 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Der går et godt stykke tid inden din mave falder til normalen.

Det skyldes dels at vævet omkring tarmen er irriteret, og så det at hele din bughule har været, og er, fyldt op med luft.
Man puster nemlig luft ind i bughulen, så den bliver spændt ud som en ballon, for bedre at kunne komme til tarmene, og der går en rum tid inden den luft forsvinder igen.

Så der er ikke andet at gøre end at væbne sig med tålmodighed til det forsvinder af sig selv.

Kærligst
Sussie

sjovt for for første gang idag er den næsten normal størrelse

Anmeld

12. december 2011

Anonym trådstarter

Kellie skriver:

Ok, var du gået i lang tid med smerter inden oprationen?

nej

Anmeld

12. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

sjovt for for første gang idag er den næsten normal størrelse

Super...så hjalp det at brokke sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.