er slimproppen gået ???? :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. december 2011

baby012

Hjælp, jeg er ikke spicielt tryg ved det her, hvordan ved man om slimproppen har løsnet sig ?? 

der var en ret stor klump af meget tyk slim som kom ud her for en time siden, det gjorde slet ikke ondt eller noget, og gør det heller ikke nu.. 

MEN.. er det ensbetydende med at fødslen er lige oppe over min mor siger det er et tegn på at livmoderen er ved at udvide sig. og det syns jeg altså lige er tideligt nok 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

Frøken J.

gravid20 skriver:

Hjælp, jeg er ikke spicielt tryg ved det her, hvordan ved man om slimproppen har løsnet sig ?? 

der var en ret stor klump af meget tyk slim som kom ud her for en time siden, det gjorde slet ikke ondt eller noget, og gør det heller ikke nu.. 

MEN.. er det ensbetydende med at fødslen er lige oppe over min mor siger det er et tegn på at livmoderen er ved at udvide sig. og det syns jeg altså lige er tideligt nok 

Det kunne godt lyde som proppen, men den kan altså sagtens gå mange uger før og endda gendanne sig. Min begyndte at gå omkring så langt som du er henne nu, og Rose er først født 41+1 Så bare rolig!

Anmeld

9. december 2011

bobbles

gravid20 skriver:

det kunne godt tyde på at det er slim proppen men det har jeg også prøvet, har jo 2 børn nu, og med mit andet barn tror jeg den er gået 2 gange, den kan blive dannet igen, også gå igen om nogle uger, så det er ikke ens betydende med at fødslen er lige op over

Anmeld

9. december 2011

Maja88

kunne sagtens lyde som det, men den kan gå MANGE gange endnu...

vil bare anbefale dig ikke at tage i svømmehal inden fødsel, nu den er gået.

Anmeld

10. december 2011

baby012

Tak for svarene piger, så må jeg jo bare håbe bette pigen bliver derinde lidt endnu  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.