kan du hjælpe mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
14 svar
0 synes godt om
9. december 2011

Mizz-sommer

hej allesamen

håber i har det godt!

er der nogen som har nogle gode råd eller tips til at få sat fødslen igang smiler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

NNL

Mizz-sommer skriver:

hej allesamen

håber i har det godt!

er der nogen som har nogle gode råd eller tips til at få sat fødslen igang smiler

Amerikansk olie har virket hos min veninde ved alle 3 fødsler

Held og lykke med fødslen og glædelig jul

Anmeld

9. december 2011

Mizz-sommer

NNL skriver:

Mnage tak få rådet

mange tak

og i lige måde

Anmeld

9. december 2011

LouiseRH

Det eneste effektive (bevist) er sex, men så er der jo alle husmoderrådene, som f.eks.Amerikansk olie, svømning osv

Anmeld

9. december 2011

SussieThyssen

NNL skriver:

Og det må man ikke bruge..det er videnskabeligt bevist..selv jordemoderforeningen anbefaler at man ikke bruger den slags.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. december 2011

NNL

SussieThyssen skriver:

Og det må man ikke bruge..det er videnskabeligt bevist..selv jordemoderforeningen anbefaler at man ikke bruger den slags.

Kærligst
Sussie

Se det vidste jeg så ikke... Men i hvert fald har hun brugt det, og haft glæde af det, 3 gange i løbet af de sidste 9 år

Men trådstarter - det må du hellere holde dig fra så Sex skulle vist også være effektivt fordi det får livmoderen til at trække sig sammen, både når du kommer og når mandens 'aflevering' er i livmoderen...

Anmeld

9. december 2011

Mizz-sommer

bulderfiz skriver:

Det eneste effektive (bevist) er sex, men så er der jo alle husmoderrådene, som f.eks.Amerikansk olie, svømning osv

mange tak

alle råd er jo gode.. såh det skal vel også prøves selvom det ikke lige er lysten, og det er da også lidt besværlig med den mave og man føler sig ikke særlig sexet

god jul

Anmeld

9. december 2011

TrineMine86

Mizz-sommer skriver:

hej allesamen

håber i har det godt!

åhh kan godt forstå du gerne vil have det skal komme igang nu  føler med dig..

men har desværre ingen mirakelkure - jeg prøvede ALT og det endte med igangsættelse da jeg var 41+4 og fødte først 4 dage efter 42+0 ved akut kejsersnit '

JEG  for at der kommer gang i den nu... eller nu  håber du får din bebs i armene inden weekenden er omme

Anmeld

9. december 2011

Mizz-sommer

TrineMine86 skriver:

åhh kan godt forstå du gerne vil have det skal komme igang nu  føler med dig..

men har desværre ingen mirakelkure - jeg prøvede ALT og det endte med igangsættelse da jeg var 41+4 og fødte først 4 dage efter 42+0 ved akut kejsersnit '

JEG  for at der kommer gang i den nu... eller nu  håber du får din bebs i armene inden weekenden er omme

oka...

men håber at det hjælper ved at gå på trapper..

få i søndags gik propperne og troede så at vis jeg gjorde hele huset rent og jah lavet lidt mere at det vil sætte lidt gang i det men nej..

kun plukveer men ikke det vilde....

håber jeg også..

manden har sagt fra dag et af at han kom den 10 så  også få at det sker... vi skal ud og gå i dag såh D:

hvor er du sød

Anmeld

9. december 2011

SussieThyssen

Mizz-sommer skriver:

hej allesamen

håber i har det godt!

Sex siges at være godt..og ellers så må man bare vente.

Du må endelig ikke begynde på amerikansk olie..det kan skade både dig og barnet.

Det udvindes af Kristpalmen som er stærkt giftig, og det er derfor det har den afførende virkning det har.
Når man får voldsom diaré reagerer kroppen på flere måder, bla, ved at lukke ned for næring til barnet, samt væske, netop fordi diarén virker dehydrerende. Så i værste fald kan man altså slå sit barn ihjel.
Desuden er det langt fra altid det virker.

Så lad være med den slags eksperimenter.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.