Et par spørgsmål :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

657 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. december 2011

Camulla

Hej piger!

Jeg har lige et par spørgsmål jeg kunne tænke mig svar på  : 

1) Jeg går ind i uge 36 i morgen og har i den seneste lille uge ca. været meget øm mellem benene. Det gør ret ondt når jeg bevæger mig. Er det tegn på, at han står fast med hovedet nedad nu? Det gør han jo sikkert på dette tidspunkt, men kan bare ikke huske fra graviditeten med min store søn, at jeg var øm mellem benene... 

2) Jeg har læst, at flere herinde har fået rengøringsvanvid lige inden fødslen, trang til at "bygge rede" eller hvad man nu kalder det og sådan har jeg haft det de sidste 2 dage. Hmm... Kan I der har oplevet det, ikke uddybe det lidt?? Hvad gjorde I? Var det bevidst? Og hvor længe gik der fra I gjorde det, til I fik veer?

3) Min mand nævnte noget om, at katte måske kan mærke når man snart skal føde??? Nogle der ved noget om det? Synes det lyder mærkeligt, men det skulle ikke undre mig, hvis de har en 6. sans 

Håber, at nogle kan være behjælpelige med lidt svar på ovenstående  

På forhånd tak fra Camilla 24+6 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

Camulla

Hov 34+6  

Anmeld

9. december 2011

AnnaK89

Det med katten kan jeg godt nikke genkendende til

Havde veer hos mine svigerforældre, og jeg lå på siden på sofaen, med katten på siden af min mave

Min svigermor sagde, at han var totalt mærkelig efter vi kørte til sygehuset og 10 min før vi ringede for at fortælle at jeg havde født, var han blevet helt rolig igen - og det passede perfekt med lige det tidspunkt Lærke blev født på

Så tror der er noget om det

Anmeld

9. december 2011

Camulla

AnnaKJ skriver:

Det med katten kan jeg godt nikke genkendende til

Havde veer hos mine svigerforældre, og jeg lå på siden på sofaen, med katten på siden af min mave

Min svigermor sagde, at han var totalt mærkelig efter vi kørte til sygehuset og 10 min før vi ringede for at fortælle at jeg havde født, var han blevet helt rolig igen - og det passede perfekt med lige det tidspunkt Lærke blev født på

Så tror der er noget om det

Gud, det er da godt nok mærkeligt, hva?? 

Hvordan mærkelig var den?? Hvad gjorde den??

Anmeld

9. december 2011

AnnaK89

Camulla skriver:

Gud, det er da godt nok mærkeligt, hva?? 

Hvordan mærkelig var den?? Hvad gjorde den??

Jamen han var jo en gammel kat og normalt var der ikke det vilde go i ham - men han spænede rundt, sad ikke stille, pev på sådan en sjov måde (han er født stum, så han kunne ikke sige miav), og sådan fortsatte han hele dagen fra vi kørte på sygehuset 10.30 til Lærke blev født 18.45 Og så kunne han lægge sig ned og sove  

Han var ikke ude hele dagen og det lignede ham slet ikke! 

Anmeld

9. december 2011

Camulla

AnnaKJ skriver:

Jamen han var jo en gammel kat og normalt var der ikke det vilde go i ham - men han spænede rundt, sad ikke stille, pev på sådan en sjov måde (han er født stum, så han kunne ikke sige miav), og sådan fortsatte han hele dagen fra vi kørte på sygehuset 10.30 til Lærke blev født 18.45 Og så kunne han lægge sig ned og sove  

Han var ikke ude hele dagen og det lignede ham slet ikke! 

Hi hi, hvor er det altså sjovt

Tror dog det bliver svært at se på min kat, hun er så skør i forvejen Men hun er også kun 1/2 år. Hun farer rundt og leger dagen lang  

Anmeld

9. december 2011

Camulla

Op  

Anmeld

9. december 2011

Miss P

Godaften smukke

Jamen hvad angår smerter i underlivet, så kan jeg sætte et stort kryds ud fra store smerter..

Jeg føler min underliv er ved at falde ud & at mit haleben er brækket..

Det hjælper mig ikke ligefrem , nu jeg har så mange bækken problemer, både for og bagtil.. Jeg er totalt handicappet. & det går så meget i benene.. At gå, sidde for længe og får fårdt, og vende mig i sengen, Det er det værste..

Brok brok brok... Ja det er ikke funn.. Heldigvis får vi noget helt ubeskriveligt fantastisk ud af det..

Hvad angår det rengørringsvanvid.. Tjahh ville erne hvis jeg kunne.. Kvadratmeter har vi nok af, men kan ikke gøre så meget ved det.

Husdyr kan vist godt mærke når der sker noget, den har jeg også hørt..

Knuss´r fra Jackline

Anmeld

9. december 2011

Clisolka

Camulla skriver:

Hej piger!

Jeg har lige et par spørgsmål jeg kunne tænke mig svar på  : 

1) Jeg går ind i uge 36 i morgen og har i den seneste lille uge ca. været meget øm mellem benene. Det gør ret ondt når jeg bevæger mig. Er det tegn på, at han står fast med hovedet nedad nu? Det gør han jo sikkert på dette tidspunkt, men kan bare ikke huske fra graviditeten med min store søn, at jeg var øm mellem benene... 

2) Jeg har læst, at flere herinde har fået rengøringsvanvid lige inden fødslen, trang til at "bygge rede" eller hvad man nu kalder det og sådan har jeg haft det de sidste 2 dage. Hmm... Kan I der har oplevet det, ikke uddybe det lidt?? Hvad gjorde I? Var det bevidst? Og hvor længe gik der fra I gjorde det, til I fik veer?

3) Min mand nævnte noget om, at katte måske kan mærke når man snart skal føde??? Nogle der ved noget om det? Synes det lyder mærkeligt, men det skulle ikke undre mig, hvis de har en 6. sans 

Håber, at nogle kan være behjælpelige med lidt svar på ovenstående  

På forhånd tak fra Camilla 24+6 

Nøøøj jeg var også øm til sidst mellem benene (skambenet) - jeg fik beskeden at det var fordi, at hun havde sat sig fast med hovedet. Mit startede omkring uge 25-26 

Haha, ja jeg byggede rede - det var faktisk ret ubehageligt at have det på den måde. Alt skulle være klart!  Jeg fik vasket babytøj, klaret puslebord osv. Et stort rengøringsvanvid til sidst også 

Jeg kan ikke huske noget med vores katte til slut i graviditeten foruden at den ene kunne lide at ligge på min mave. Men om hun har kunnet mærke noget? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.