2. jmbesøg :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

509 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. december 2011

<3

Har lige været til 2.jmbesøg og status er følgende: 4+ for sukker i urinen - ikke at det kan overraske nogen men skal til glukosebelastning på tirsdag Bebs er fin, fin hjertelyd, ligger til højre med et symfuse mål på 30 (er i 28+?) og ligger klar med hovedet nedad

Og sønnen på 4 år blev afleveret med nissehue på i morges i bhv.♥ ♥

Kh Kirsten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

GitteC78

Dejligt at høre at alt med den lille er som det skal være  Jeg skal til 2. jmbesøg den 19 dec.

Uh ha held og lykke med glukosebelasning. Jeg var til den for nogle uger siden, pu add siger jeg bare. Jeg synes det var så ulækkert at drikke denne gang, men heldigvis blev jeg ikke syg som sidst.

Anmeld

9. december 2011

<3

GitteC78 skriver:

Dejligt at høre at alt med den lille er som det skal være  Jeg skal til 2. jmbesøg den 19 dec.

Uh ha held og lykke med glukosebelasning. Jeg var til den for nogle uger siden, pu add siger jeg bare. Jeg synes det var så ulækkert at drikke denne gang, men heldigvis blev jeg ikke syg som sidst.

Ja var afsted tre gange med min første og nu på tirsdag bliver den anden denne gang og medmindre de på en eller anden måde får bestemt at mit sukker i urinen ikke er sukker betinget men nyre-betinget som min læge mener så skal jeg jo nok igen.

min taktik - for ja sådan en har jeg nu - er at drikker uden citron og så store slurke og hurtigt. Skyl efter med vand og så ellers sidde roligt gerne tilbagelænet mens man ser film på den bærbare eller læser bog Så bliver man distraheret nok til at det går

Men nej sjovt - det bliver det aldrig...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.