Har lige et spørgsmål :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. december 2011

AnnaK89

Hej piger

Jeg har simpelthen fået så store smerter i underlivet, sådan omkring blæren - det er rigtig ubehageligt 

Jeg afleverede en urinprøve hos lægen igår, og her til morgen viste den 1 leukocyt, og det er jo praktisk talt ingenting 

Men hvis det ikke er en blærebetændelse - hvad søren kan det så være?

Det er rigtig forstyrrende for mig synes jeg - og synes jeg kan mærke at det er blæren 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

AnnaK89

Op! 

Ingen der ved noget?

Anmeld

9. december 2011

Toshiba

AnnaKJ skriver:

Hej piger

Jeg har simpelthen fået så store smerter i underlivet, sådan omkring blæren - det er rigtig ubehageligt 

Jeg afleverede en urinprøve hos lægen igår, og her til morgen viste den 1 leukocyt, og det er jo praktisk talt ingenting 

Det er rigtig forstyrrende for mig synes jeg - og synes jeg kan mærke at det er blæren 

jeg havde det samme.. det gjorde p... ondt... blev tjekket for både blærebetændelse og blindtamsbetændelse... alt var fint...

Så fik aldrig en forklaring - men det gik over igen

Anmeld

9. december 2011

AnnaK89

Toshiba skriver:

jeg havde det samme.. det gjorde p... ondt... blev tjekket for både blærebetændelse og blindtamsbetændelse... alt var fint...

Så fik aldrig en forklaring - men det gik over igen

Okay - det gør også bare skide ondt 

Også selv om jeg bare sidder - det føles som om blæren er fyldt, også selv om jeg lige har været på toilet 

Anmeld

9. december 2011

Toshiba

AnnaKJ skriver:

Okay - det gør også bare skide ondt 

Også selv om jeg bare sidder - det føles som om blæren er fyldt, også selv om jeg lige har været på toilet 

ja kan godt huske det... og nogle gange så slemt jeg ikke kunne rette mig op når jeg gik

Håber det snart går over... jeg var 3 måneder henne da det var sådan

Anmeld

9. december 2011

AnnaK89

Toshiba skriver:

ja kan godt huske det... og nogle gange så slemt jeg ikke kunne rette mig op når jeg gik

Håber det snart går over... jeg var 3 måneder henne da det var sådan

Jeg er i uge 12 nu, så håber at det bare går over lige som ved dig

Det er godt nok bare rigtig trælst

Anmeld

9. december 2011

Toshiba

AnnaKJ skriver:

Jeg er i uge 12 nu, så håber at det bare går over lige som ved dig

Det er godt nok bare rigtig trælst

meget...

Anmeld

9. december 2011

samantha1986

AnnaKJ skriver:

Hej piger

Det synes jeg at jeg oplever nogen gange. jeg er dog 14+5 henne. Men jeg oplever det hvis jeg sidder meget foroverbøjet, og hvis jeg ikke går ud på wc når jeg føler jeg skal tisse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.