Bløder igen nu..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

936 visninger
15 svar
0 synes godt om
9. december 2011

Risen

Er ved at blive skør af den her graviditet . Ved slet ikke hvad jeg skal gøre? Har ringet til lægen som har meget travlt og derfor først kan ringe til hvidovre sent idag..  Det betyder sikkert at jeg først kommer til hvidovre en gang i næste uge.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

2721

Risen skriver:

Er ved at blive skør af den her graviditet . Ved slet ikke hvad jeg skal gøre? Har ringet til lægen som har meget travlt og derfor først kan ringe til hvidovre sent idag..  Det betyder sikkert at jeg først kommer til hvidovre en gang i næste uge.. 

Årh søde altså, hvor må det være hårdt
Sikke meget i skal igennem i kampen på en bror eller søster til Clara
Håber at den lille i maven er okay

Anmeld

9. december 2011

birthee

Risen skriver:

Nu ved jeg ikke hvor langt du er henne, men skal du igennem egen læge når du bløder? Hvis det var mig, og graviditeten er mere end 12 uger, ville jeg ringe til fødegangen og snakke med dem... Knus herfra

Anmeld

9. december 2011

Caroline86

smukke, ring ud til dem selv! du skal ikke sidde og have det skidt hele weekenden.. slut prut!

det værste der kan ske er at de siger til dig du skal gå gennem egen læge, men måske kan de godt se at det ikke holder at du skal vente fordi lægen ikke lige har tid/gider!?

knus, kram og tanker

Anmeld

9. december 2011

CamillaSoefelt

Risen skriver:

Ellers ring til din læge og bed ham sende en henvisning til din gynækolog. Og så ring til din gynækolog, de har altid en akut tid;-)! Håber den lille i maven er ok! Krydser fingre!!!

Kram.

Anmeld

9. december 2011

Risen

Puslingen skriver:

Årh søde altså, hvor må det være hårdt
Sikke meget i skal igennem i kampen på en bror eller søster til Clara
Håber at den lille i maven er okay

Ja det er virkelig op og ned med denne her graviditet..

Anmeld

9. december 2011

Risen

birthee skriver:

Nu ved jeg ikke hvor langt du er henne, men skal du igennem egen læge når du bløder? Hvis det var mig, og graviditeten er mere end 12 uger, ville jeg ringe til fødegangen og snakke med dem... Knus herfra

Er kun 7 plus et eller andet, og det skal foregå igennem egen læge før jeg kan komme derud igen, fordi mit forløb var afsluttet..

Anmeld

9. december 2011

Risen

Caroline86 skriver:

smukke, ring ud til dem selv! du skal ikke sidde og have det skidt hele weekenden.. slut prut!

det værste der kan ske er at de siger til dig du skal gå gennem egen læge, men måske kan de godt se at det ikke holder at du skal vente fordi lægen ikke lige har tid/gider!?

knus, kram og tanker

Hej søde, det er netop det de siger.. Så må bare vente og hører hvad lægen har at sige.. Han er ret sympatisk så mon ikke jeg får en tid  Det håber jeg.. 

Anmeld

9. december 2011

Risen

CamillaSoefelt skriver:

Ellers ring til din læge og bed ham sende en henvisning til din gynækolog. Og så ring til din gynækolog, de har altid en akut tid;-)! Håber den lille i maven er ok! Krydser fingre!!!

Kram.

Tak Han vil ringe tilbage, så må bare vente .. 

Anmeld

9. december 2011

CamillaSoefelt

Risen skriver:

Tak Han vil ringe tilbage, så må bare vente .. 

Spændende hvad han finder ud af. I hvert fald er jeg enig med Caroline i at du bør få tid Idag, så du kan få en rolig weekend

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.