Jeg har mistet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

mortilnoahogmelina

Giraffen skriver:

I

Jeg sender lige noget lykke jeres vej  og masser af krammere 

Ih hvor er du sød.

Tusinde tak skal du have .. så skynder jeg mig at gribe lykken og håber den virker ..

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

mortilnoahogmelina

Baagøe skriver:

Det gør mig virkelig ondt at høre Ønsker jer al mulig held og lykke med projektet i 2012

Tanker Linda

Tusind tak skal du have ..

Anmeld

14. december 2011

mortilnoahogmelina

Babyklar skriver:

først  

sikke da en omgang i har været igennem ..

håber du er okey ..

Ja det har været noget af en rutchetur både psykisk men os mentalt ..
H ar det egentlig sådan okay nu . Man skænker det dog stadig en tanke ind imellem ..

Anmeld

14. december 2011

SussieThyssen

Nåååhhh..stakkels lille dig

Et stort trøsteknus herfra.

Jeg håber snart du får styr på det, men hvis jeg var dig, så ville jeg nu nok se at få spist noget jern, så ikke din blodprocent dropper totalt, for det kan nemlig forlænge blødningerne.
Køb evt noget Kreuterblut på apoteket, det er en flydende urteekstrakt, der bare virker så det vil noget, og giver dig det jern du har brug for mens det står på.

Og så håber jeg du snart igen vil få to fine streger.
Men giv nu lige din stakkels krop lidt tid til at komme sig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. december 2011

Pige2009

Pernille08 skriver:

Tusind tak skal du have ..

Velbekomme. Har selv haft en SA, så jeg kener lidt følelsen

Anmeld

14. december 2011

Dansker I Holland

Åhhh hvor er jeg dog ked af og læse det   Kæmpe knus til dig og manden 

Anmeld

14. december 2011

oOhelene&larsOo

Pernille08 skriver:

Jaaa nu tror jeg faktisk jeg sådan nogenlunde er klar til at offentliggøre det ..

Jeg testet positiv d 14-15´24 oktober .. Jeg begynder så at bløde 24 oktober og beslutter mig for at kontakte lægen , da jeg kun er 5+ der vil de først scanne mig mandag hvor jeg vil være 6+1 og det takker jeg ja tak til ..

Jeg bliver scannet og der er stor set intet at se , bliver sendt hjem i uvisheden om at komme igen om 14 dage , det kunne jeg ikk selv vente på , så jeg købte mig en scanning ugen efter og der kunne man så så det vil sige 7+4 og der var kun en fin lille blommesæk at se .. Jeg fik besked på jeg nok ikk var så langt henne , men det kunne jeg simpelthen ikk forstå jeg bevarede håbet og tog til endnu en scanning på sygehuset mandagen efter "8+4" ja jeg havde lidt forventninger om at nu måtte der altså snart være et hjerte , men nej heller ikk denne gang var der andet end en blommesæk , ja håbet blev jo mindre og mindre .. ny tid en uge senere , stadig intet og se , jeg kontakter så egen lægen om fredagen da jeg pludselig styrt blæder med store klumper , bliver scannet ja stadig en blommesæk intet hjerte jeg ville her være 9+ ... Jeg får taget en blodprøve og de ringer om aftenen med besked om at den er stigende og jeg bare stadig er tidligt i graviditeten .. Jeg kan slet slet ikk få det til at hænge sammen med hvornår jeg testet positivt men de bliver ved at påstå det sagtens kan lade sig gøre ..
Jeg skal så scannes igen igen ugen efter , og ja der er stadig ikk noget andet end en blommesæk som på alle de andre scanningen , igen bliver jeg sendt til blodprøvetagning og en ny tid om tirsdagen altså d 29/11 ja det er nu over en månede siden jeg startet med og bløde , jeg bløder fortsat som hele tiden , den her gang bliver jeg scannet og endnig får jeg trumffet igennem at jeg ikk vil gå længere for der er jo ikk noget håb , jeg ville her være 11+ og fostret svare kun til 4+1.. så ja det er gået til grunde og det var det os for 14 dage siden men der ville de ikk fjerne det med mindre jeg selv skrev under på det og jeg vil ikk have en abort på samvittigheden hvis det her virkelig kunne have blevet til noget men set i bakspejlet har jeg jo godt vidst der ikk var nogen udvikling i det efter 3 scanning og der stadig ikk var sket noget ..

Jeg får så besked på at jeg vil få nogen piller med hjem altså en medicinsk abort , det takker jeg nej til og insostere i stedet på at få en kiruisk da jeg har gået med det her fostre SÅÅÅÅÅÅ længe og jeg har blødt store store klumper 2 gange i alt 8 kæmpe klumper og det fik det stadig ik til at komme ud ..

Jeg får en tid fredag d 2/12 altså præcis en uge siden idag , natten til torsdag vågner jeg med de største smerter og gå på toilettet i det jeg rejser mig fra sengen styrt bløder jeg , der er blod over alt jeg bløder igen store kæmpe klumper , jeg kontakter selvfølgelig sygehuset dagen efter og forklare dem situationen, og får besked på stadig at møde fredag som aftalt ..

Jeg møder op fredag som aftalt og bliver scannet først , ja det lille væsen i min livmoder er der sørme stadig ... jeg er her stadig 11+
Jeg får så en kiruisk abort den fredag ..

deter idag en uge siden og ja jeg bløder fortsat , jeg håber inderligt snart det stopper , jeg har blødt non stop i godt halvanden måned snart ..

Det har været en forfærdelig oplevelse det her på psykisk og følselsmæssigt , jeg tænker stadig over det dagligt , og jeg håber så inderligt snart at jeg er heldig at have to streger igen ..

Kram fra mig ..

ville ikke gå uden at gi dig et KÆMPE  og sige at det nok skal gå, og de to streger skal nok komme når man mindst venter det igen!! 

Anmeld

27. december 2011

Mille.mulle

Puha sikke en omgang I har været igennem

Jeg sender dig en masse knus og tanker

Håber du snart har 2 streger igen  

Anmeld

27. december 2011

babyMark

du skal også have en stor  fra mig. Pyha det er lang tid at gå og forsøge at bevare håbet i. Jeg vil til gengæld håbe for dig, at du snart oplever en succesfuld graviditet. Og at din krop snart bliver klar igen, eller at du først bliver gravid, når din krop er klar. Og at det ikke varer så længe inden den er det... Håber det gav mening

Anmeld

27. december 2011

twinboys

Ååååhhh nej da det er jeg ked af at du har gået og går dette igennem... Jeg sender dig et mega stort cyber-kram...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.