Vintertøj?!? Hvad gør i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.078 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. december 2011

iris-mor

Så kom første dag i år, hvor flyverdragt og varme støvler skulle på datteren på 6½ år.

Men men men, hun er og har altid været så laaaangsom til alt - altså så som at gøre sig klar, få tøj på, komme ud af døren.

Modtages:

Tips til hurtig påklædning af vintertøj, hvilke tøj er nemmere eller sværere at få på. Jeg er bange for hun slet ikke når til frikvarter, fordi hun er så langsom om at få dragten og efterfølgende støvler og remmen ned om støvlerne.

Hun har en Reimateck flyverdragt og termorstøvler og en elefanthue, lufferne er sat fast med klemmer til ærmerne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

Lone Jakobsen

hi hi, åh du kan tro jeg kender det. jeg har en 8 årig som er super langsom med at gøre alt. derfor kan han heller ikke fordrage sin flyverdragt.

der har ikke været meget at gøre her, men jeg tænker at hun nok skla blive hurtigere når hun se de andre børn skynde sig ud men forvent nu ikke at hun ordner det som du ville ha gjort.

Anmeld

10. december 2011

iris-mor

Tak. Det er faktisk lidt sjovt, jeg er skolelærer og står ofte med de der langsomme børn, men har ingen nemme løsninger heller.

Tænkte bare om det var nemmere med et 2 delt sæt eller en anorak??

Anmeld

21. december 2011

tumle81

Vi har 2 delt. Synes det fungerer fint. I de korte frikvarterer synes jeg alligevel ikke det er nødvendigt med en flyverdragt.

Hun har blot jakke på og hue...

Knus Kathrina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.