Tror der sker noget....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. december 2011

Moms

Jeg er 40+3

I går eftermiddags fik jeg de værste plukvéer, jeg har oplevet. De forsvandt kun, når jeg lå helt stille på sofaen. Jeg havde desværre madlavning mm. på programmet og gik faktisk rundt med én lang plukvé. Det var ikke fordi det gjorde særligt ondt. Det bare strammede hele tiden, uden pause og også i lænden.

Jeg havde haft en lang dag og fik hverken min formiddagslur eller min eftermiddagslur.

Vi gik i seng kl. halv elleve og jeg har ikke sovet hele natten.

Kl. 2.50 sev der pludselig noget for neden. Jeg satte hurtigt en hånd for og gik på toilettet. Der var en anelse klar væske og lidt klar slim på mine fingre og jeg lugtede til det, fordi jeg har læst herinde at fostervand lugter af sæd. Det gjorde mine fingre også!!! Ikke tis.

Tog et bind på og gik i seng, men kunne bare slet ikke sove og nu sidder jeg her 2 timer senere. Der er ikke kommet mere væske, ingen smerter, intet...kan bare ikke sove. Øv!

Gad vide om det ikke kun kan gå én vej nu....eller om jeg faktisk kan risikere, at der går flere dage endnu

Moms

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

Moms

Moms skriver:

Jeg er 40+3

I går eftermiddags fik jeg de værste plukvéer, jeg har oplevet. De forsvandt kun, når jeg lå helt stille på sofaen. Jeg havde desværre madlavning mm. på programmet og gik faktisk rundt med én lang plukvé. Det var ikke fordi det gjorde særligt ondt. Det bare strammede hele tiden, uden pause og også i lænden.

Jeg havde haft en lang dag og fik hverken min formiddagslur eller min eftermiddagslur.

Vi gik i seng kl. halv elleve og jeg har ikke sovet hele natten.

Kl. 2.50 sev der pludselig noget for neden. Jeg satte hurtigt en hånd for og gik på toilettet. Der var en anelse klar væske og lidt klar slim på mine fingre og jeg lugtede til det, fordi jeg har læst herinde at fostervand lugter af sæd. Det gjorde mine fingre også!!! Ikke tis.

Tog et bind på og gik i seng, men kunne bare slet ikke sove og nu sidder jeg her 2 timer senere. Der er ikke kommet mere væske, ingen smerter, intet...kan bare ikke sove. Øv!

Gad vide om det ikke kun kan gå én vej nu....eller om jeg faktisk kan risikere, at der går flere dage endnu

Moms

Øv, har googlet....

Det er garanteret forvandet - altså en chorionbrist.

Så der kan gå flere dage endnu.

Nu var jeg lige begyndt at glæde mig

Moms

Anmeld

9. december 2011

4kløver

God morgen for dig at det snart er din tur.

Anmeld

9. december 2011

B&J

øv jeg havde lige håbet du skrev du var på vej på sygehuset,,, men det kommer du snart så i også kan få jeres dejlige barn ud til jer

Anmeld

9. december 2011

Moms

Tak for jeres kommentarer

Alt vel her, ingen udvikling. Ikke mere væske, ingen smerter, intet....

Har ringet til lægen, fordi jeg regnede med, at jeg lige skulle tjekkes for blærebetændelse.

Men han ville ikke vide af mig og bad mig ringe til jordmoderen.

Ringede til fødegangen. Blev spurgt om tidspunkt, mængde, useende, min tilstand, om der er liv og blev bedt om at tage et bind på og se om der kommer mere. Det har jeg jo allerede gjort og der kommer ikke mere. Så vi skal bare se tiden an.

Jeg skal ikke bare ligge mig på sofaen, men holde mig lidt i gang - for at tjekke det med væsken.

Jeg har også støvsugning på programmet

Moms

Anmeld

9. december 2011

Nessie

Moms skriver:

Tak for jeres kommentarer

Alt vel her, ingen udvikling. Ikke mere væske, ingen smerter, intet....

Har ringet til lægen, fordi jeg regnede med, at jeg lige skulle tjekkes for blærebetændelse.

Men han ville ikke vide af mig og bad mig ringe til jordmoderen.

Ringede til fødegangen. Blev spurgt om tidspunkt, mængde, useende, min tilstand, om der er liv og blev bedt om at tage et bind på og se om der kommer mere. Det har jeg jo allerede gjort og der kommer ikke mere. Så vi skal bare se tiden an.

Jeg skal ikke bare ligge mig på sofaen, men holde mig lidt i gang - for at tjekke det med væsken.

Jeg har også støvsugning på programmet

Moms

Der er da stadig håb for at der snart sker noget Det må da være et forvarsel om at det kun er et spørgsmål om dage nu, inden den lille vil ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.