Brug for hjælp! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

287 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. december 2011

Anonym trådstarter

Nogle der har prøvet, at teste negativt på 29. dagen og positivt efter? Og hvornår testede i så positivt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Anonym trådstarter

Anyone? 

Anmeld

8. december 2011

l.kjoeller

Anonym skriver:

Nogle der har prøvet, at teste negativt på 29. dagen og positivt efter? Og hvornår testede i så positivt? 

JEg testede negativt dag 29 og svagt positiv dag 30 1 gang. KAn være du bar danner langsomt hcg

Anmeld

8. december 2011

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

JEg testede negativt dag 29 og svagt positiv dag 30 1 gang. KAn være du bar danner langsomt hcg

Tak for svar, så er der håb endnu jeg ved bare ikke om jeg skal teste imorgen og igen mandag (er ikke hjemme i weekenden), eller om jeg bare skal vente til mandag

Anmeld

8. december 2011

l.kjoeller

Anonym skriver:

Tak for svar, så er der håb endnu jeg ved bare ikke om jeg skal teste imorgen og igen mandag (er ikke hjemme i weekenden), eller om jeg bare skal vente til mandag

Ville vente til mandag. så har kroppen haft tid til at danne mere hcg så du ikke bliver unødigt skuffet. men kan godt forstå det er svært at vente

Anmeld

8. december 2011

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Ville vente til mandag. så har kroppen haft tid til at danne mere hcg så du ikke bliver unødigt skuffet. men kan godt forstå det er svært at vente

Ja ekstremt svært at vente, men mon ikke det hjælper, når jeg alligevel ikke er hjemme  jeg prøver mandag og håber den er der! Har haft menslignende smerter hver aften i snart en uge og så plejer mens, at komme når jeg vågner, men den er ikke kommet endnu. Har haft rigtig ondt i lænden igår og idag, men drt kan selvfølgelig også bare være menstegn  synes bare det er mærkeligt det ikke er kommet, når jeg har haft de smerter, øv øv 

Anmeld

8. december 2011

l.kjoeller

Anonym skriver:

somomiminminersysynsymptosymptomernsymptomesåsåddedere

Ja ekstremt svært at vente, men mon ikke det hjælper, når jeg alligevel ikke er hjemme  jeg prøver mandag og håber den er der! Har haft menslignende smerter hver aften i snart en uge og så plejer mens, at komme når jeg vågner, men den er ikke kommet endnu. Har haft rigtig ondt i lænden igår og idag, men drt kan selvfølgelig også bare være menstegn  synes bare det er mærkeligt det ikke er kommet, når jeg har haft de smerter, øv øv 

LYder som mine symptomer så der er håb i hvertfald

Anmeld

8. december 2011

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

LYder som mine symptomer så der er håb i hvertfald

Årh, håber  hehe. Kommer lige med en opdate mandag

Anmeld

9. december 2011

l.kjoeller

Anonym skriver:

omimigvti

Årh, håber  hehe. Kommer lige med en opdate mandag

SUper det glæder jeg mig til

Anmeld

9. december 2011

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

SUper det glæder jeg mig til

 - den irriterende ventetid! Og den føles så lang, når man ikke ed hvad man kan forvente af svar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.