Tøsse tur? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.031 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. december 2011

AL

Hej piger!

jeg tænkte på om der var nogle som var friske på en pige tur ?

Det kunne være vildt hyggeligt! jeg bor selv i bagsværd med min kæreste som jeg har haft de sidste 7 år, og har en 2 uger gammel frækkert , så hvis det er kan i jo tage jeres lille med ellers kan det bare være en tøse tur!

Jeg bor selv i Bagsværd men man kunne alt mødes på en cafe i københavn eller lignende

Så skriv bare!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Benjamins'mor

Lyder super hyggeligt, bare en skam du bor for langt væk.

Men så betragt dette som et op.

Anmeld

13. december 2011

liwsmor

AL skriver:

Hej piger!

Det kunne være vildt hyggeligt! jeg bor selv i bagsværd med min kæreste som jeg har haft de sidste 7 år, og har en 2 uger gammel frækkert , så hvis det er kan i jo tage jeres lille med ellers kan det bare være en tøse tur!

Jeg bor selv i Bagsværd men man kunne alt mødes på en cafe i københavn eller lignende

Så skriv bare!

jeg bor i herlev, jeg har en datter der 1 1/5 år .. men jeg er frisk på lærer nogen nye mennesker at kende

Anmeld

13. december 2011

KLN

God ide, men jeg bor desværre i Aalborg, så det er nok en lige lang nok tur at tage...

Anmeld

28. december 2011

Sabina

AL skriver:

Hej piger!

Så skriv bare!

Lyder godt. :-) Jeg bor i Lyngby så det er lige rundt om hjørnet. Jeg er 21 år gammel. og har en dejlig søn (oliver) på 5 mdr ..

Anmeld

28. december 2011

FrkZier

liwsmor skriver:

jeg bor i herlev, jeg har en datter der 1 1/5 år .. men jeg er frisk på lærer nogen nye mennesker at kende

jeg bor også i Herlev, sjovt

Anmeld

28. december 2011

twinny

jeg vil gerne... bor i lyngby.. har basserne Gabriel og Celino på 3 måneder...

Anmeld

29. december 2011

liwsmor

k skriver:

jeg bor også i Herlev, sjovt

ej hvor skønt,så kan vi måske lærer hinanden og kende mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.