3D skanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.405 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. december 2011

l.kjoeller

HEj piger

Hvor fik i lavet 3D skanning?
Hvor langt henne var i?
VAr det en god oplevelse?
HVad gav i for den?

HÅber nogen vil svare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Gaia

Scanningsklinikken i århus. Super oplevelse. Gennemscanning af babyen i 2d inden det sjove 3d. Tog 45 min. Gav 1400 kr fik billeder og dvd med billede sekvenser med kan anbefales. Nåja var vist i uge 27. Skal imorgen bestille tid igen til 3d/4d med andet barn glæder mig til 14 jan. Hvor vi forhåbentlig kan få en tid. Denne gang i kolding afdelingen samme scannings dame, som er super flink  

Anmeld

8. december 2011

l.kjoeller

Gaia skriver:

100vætatakefoforddiditggøhørScanningsklinikken i århus. Super oplevelse. Gennemscanning af babyen i 2d inden det sjove 3d. Tog 45 min. Gav 1400 kr fik billeder og dvd med billede sekvenser med kan anbefales. Nåja var vist i uge 27. Skal imorgen bestille tid igen til 3d/4d med andet barn glæder mig til 14 jan. Hvor vi forhåbentlig kan få en tid. Denne gang i kolding afdelingen samme scannings dame, som er super flink  

1000 tak for dit input

Anmeld

8. december 2011

Laura.

l.kjoeller skriver:

HEj piger

Hvor langt henne var i?
HVad gav i for den?

HÅber nogen vil svare

Vi fik den lavet hos Dr. Tri i Hvidovre. Hele 3 gange måtte vi tage turen fra Hillerød, fordi lillefisen ikke ville ligge ordentligt til nogle gode billeder.. jeg drak både isvand, var op og hoppe og danse, men ligemeget hjalp det.. heh... men 3. gang var lykkens gang.. bortset fra det, gik det fint og de er nu meget flinke derinde. Jeg tror jeg var i uge 28 ved første forsøg, og vi gav omkring 1100,- mener jeg...

Anmeld

8. december 2011

l.kjoeller

Laura. skriver:

..x110100vætatak

Vi fik den lavet hos Dr. Tri i Hvidovre. Hele 3 gange måtte vi tage turen fra Hillerød, fordi lillefisen ikke ville ligge ordentligt til nogle gode billeder.. jeg drak både isvand, var op og hoppe og danse, men ligemeget hjalp det.. heh... men 3. gang var lykkens gang.. bortset fra det, gik det fint og de er nu meget flinke derinde. Jeg tror jeg var i uge 28 ved første forsøg, og vi gav omkring 1100,- mener jeg...

1000 tak for svaret

Anmeld

8. december 2011

sofiell89

Jeg har fået lavet kønsscanning i 2d +3d +4d hos Dr Tri i Hvidovre.. i 14+3.. Selvom baby ikke lå ordentligt eller ville samarbejde, blev det stadigvæk fine billeder.. Kommer klart der igen..

Anmeld

8. december 2011

sofiell89

sofiell89 skriver:

Jeg har fået lavet kønsscanning i 2d +3d +4d hos Dr Tri i Hvidovre.. i 14+3.. Selvom baby ikke lå ordentligt eller ville samarbejde, blev det stadigvæk fine billeder.. Kommer klart der igen..

generelt har jeg brugt dem. Var til 3 tidlige scanninger derude..

Anmeld

8. december 2011

l.kjoeller

sofiell89 skriver:

generelt har jeg brugt dem. Var til 3 tidlige scanninger derude..

Anmeld

8. december 2011

l.kjoeller

sofiell89 skriver:

Anmeld

9. december 2011

Pige2009

l.kjoeller skriver:

HEj piger

Hvor langt henne var i?
HVad gav i for den?

HÅber nogen vil svare

Jeg fik en 3D/4D scanning i 33. uge på H.C. Andersen klinikken i Odense af en dygtig læge Sten Grove Thomsen, som er en af de førende på området. Scanningen tog 1 time og kostede 1200 kr. Det var det hele værd. Jeg fik både billeder og videoklip med hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.