kitra skriver:
Hej tøser. Jeg har farvet mit hår i hundrede år både selv og ved frisøren. jeg har aldrig været bange for at prøve noget nyt for for mig er hår bare hår det gror jo ud igen. men nu har jeg haft mørk brun hår i lang tid og er sku ved at være træt af det så har taget en beslutning om at farve det selv (med lidt hjælp) til mellemblond med mørke striber. men kan man det? jeg sidder og kigger lidt på nettet og kan se experterne siger man ikke kan lave et skift på den måde uden det går galt, hvad er jeres erfaringer?? jeg skal nemlig til julefrokost lørdag og vil gerne ha gjort det imogen men vil ikke ligne en total idiot fordi det gik galt 
Da jeg skulle have farvet mit hår på en ordentlig og pæn måde, fra mørkt til mellemblond/normal lys farve..Der var jeg en tur hos frisøren, hvor de først trak så meget farve ud som muligt, og derefter lagde nogen lyse striber..De lyse striber fik jeg lagt 2-3 gange før at det var mellem blond. Så hvis du vil være god mod dit hår, tager det lang tid at skifte hårfarve fra mørkt til forholdsvid lys (mellemblond)
.
Anmeld