Hjææællllppppp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.521 visninger
14 svar
0 synes godt om
4. marts 2008

82Miraklet

Hej Piger...

Skriver til jer i håb om lige at få et hurtigt svar eller melding...

Min veninde skriver til mig i morges at hun ikke har mærket liv i nat og her til morgen som hun plejer.. Hun har prøvet med et glas koldt vand.. Hun er i 23. uge...
SKAL hun kunne mærke det lille foster hver dag nu ??????????? Kan sgu ikke selv huske det !!

Håber på et hurtigt svar..

Knus Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2008

1977

Profilbillede for 1977
Få hende til at ringe til lægen. Jeg kan ikke huske det heller

Kh Jeanne

Anmeld

4. marts 2008

MorCamilla

Jeg mærkede aldrig Mikkel i maven.. men hvis hun plejer at kunne mærke babyen, vil jeg også sige at hun skal en tur forbi lægen... For en sikkerheds skyld...

Knus fra Camilla.

Anmeld

4. marts 2008

Loggidut

jeg mener det er op til 3. trimester at man burde mærke dem hver dag....men sådan en baby kan jo sagtens have en dag hvor den er mere træt end ellers....

er hun nervøs/bange skal hun kontakte lægen/jm/fg....der kan hun blive undersøgt...

knus fra loggi...som håber det bare er en træt dag

Anmeld

4. marts 2008

Jan9e D

En fra min terminsgruppe var Jordmoder og hun anbefalede at men prøvede at tage en pose frosne ærter på maven, dette skulle efter sigende virke bedre end koldt vand. Men ellers ville jeg ringe til fødegangen.
Bedste tanker herfra Jannie

Anmeld

4. marts 2008

Pia.

hun burde mærke den lille tit når hun er i uge 23 - men det er også helt normalt at den lille vender sig og sparker ind mod ryggen og så kan hun ikke mærke den lille (også selvom hun drikker vand)
der er jo stadig en masse plads at "lege rundt på"

Men hvis hun er det mindste nervøs så bør hun ringe til lægen eller hendes jormoder, så hun ikke skal bekymre sig.... - de er til for hende...

(H) fra Pia.

Anmeld

4. marts 2008

Githa

Hvis hun normalt mærker den lille og er nervøs nu, så skal hun da ringe til lægen, jordmodercenteret, svangerskabsafdelingen (alt afhængig af hvor hun bor henne).

Men mener dog ikke at man i 23. uge SKAL mærke den lille HVER eneste dag - det gjorde jeg ikke med Patrick. Min moderkage lå dog også ud mod maveskindet, så det var generelt ikke hårde puf jeg mærkede.

Anmeld

4. marts 2008

Charlotte_82

jeg synes også hun skal tage til lægen hvis hun er bekymret..hellere en gang for meget end en gang for lidt. Prøvede det selv med min den store da jeg var ca lige så langt henne med ham og der sagde de på fødegangen da jeg ringede at de syntes jeg skulle komme forbi og få kørt en kurve :)

Anmeld

4. marts 2008

Tynen

Syne sat have læst at det er fra uge 25 man skal kunne mærke barnet hver dag - Men er virkelig ikke sikker.

Vil dog sige at jeg tit selv har været nervøs, fordi jeg ikke mærkede liv som jeg plejede i starten af 20érne (Altså uger! :))

Men ville da ringe til lægen og få det undersøgt!

Trine

Anmeld

4. marts 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Det afhænger nok meget af, hvor meget hun plejer at mærke babyen. Hvis hun har mærket noget flere gange dagligt i flere uger, og stadig ikke har mærket noget, ville jeg helt klart få det tjekket. Hellere en gang for meget end for lidt.

:) Karoline (der har været tæt på at ringe 112 mange gange i alle mine graviditeter)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.