Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nilletøz skriver: Så er vi 2.. Kan ikke huske hvad vi gav for dem..
Så er vi 2.. Kan ikke huske hvad vi gav for dem..
Men hvad vil du gerne have for dem?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
DortheSimonsen skriver: Men hvad vil du gerne have for dem?
Jeg har sagt 30 kr + porto til bullerbassen, men venter på
Hun ville købe dem.. Skal nok tænke på dig hvis hun hopper fra
nilletøz skriver: Jeg har sagt 30 kr + porto til bullerbassen, men venter på Hun ville købe dem.. Skal nok tænke på dig hvis hun hopper fra
Hejsa
Sælg dem bare - tak fordi du holdte dem. Har kikket i skabet og vi har stadigvæk 2 par nye bukser som ikke er kommet i brug. Så må heller stramme mig an
bullerbassen skriver: Hejsa Sælg dem bare - tak fordi du holdte dem. Har kikket i skabet og vi har stadigvæk 2 par nye bukser som ikke er kommet i brug. Så må heller stramme mig an
Ok det gør jeg.. Det var så lidt, vil jo lige vente og se om du ville købe dem...
Bullerbassen er sprunget fra, så hvis du stadig er interesset må du kerne dem for 30kr + Porto som er på 6kr
Benjamins'mor skriver: Hvad str. er bukserne på billede 2?
Hvad str. er bukserne på billede 2?
Det står længere oppe, men mener det var 92 (18-24mdr)
nilletøz skriver: Det står længere oppe, men mener det var 92 (18-24mdr)
nilletøz skriver: Ok det gør jeg.. Det var så lidt, vil jo lige vente og se om du ville købe dem...
bullerbassen skriver: Åh vil også gerne er vild med dem men ham mangler bare ikke kan jeg se havde de bare været et nummer større
Åh vil også gerne er vild med dem men ham mangler bare ikke kan jeg se havde de bare været et nummer større
Ja jeg kender det kun alt for godt!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128