julekortet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. december 2011

morpåthurø

Hej Piger!

Synes lige jeg vil vise jer billedet som vores nærmeste familie og venner modtager med posten en af de næste dage.

Mine 3 fantastiske drenge. Viktor er den største og en meget stolt storebror Gustav (vores midterste dreng) er en ballademager og Marius fatter ikke hvad der foregår. Men det lykkedes os at få et rimeligt billede... synes vi selv i hvert fald

/Louise

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Ka+Ma=Be

LOUISEHOBRO skriver:

Hej Piger!

Synes lige jeg vil vise jer billedet som vores nærmeste familie og venner modtager med posten en af de næste dage.

Mine 3 fantastiske drenge. Viktor er den største og en meget stolt storebror Gustav (vores midterste dreng) er en ballademager og Marius fatter ikke hvad der foregår. Men det lykkedes os at få et rimeligt billede... synes vi selv i hvert fald

/Louise

Ihh nogle skønne drenge du har! Dejligt med sådan et julebillede 

Anmeld

8. december 2011

morpåthurø

Katte87 skriver:

Ihh nogle skønne drenge du har! Dejligt med sådan et julebillede 

Tak. Jeg synes jo også de er fantastiske. Jeg elsker at tage masser af billeder af børnene og billede til julekortet er tradition fra vores 1. drengs 1. jul

Anmeld

9. december 2011

SaNiNa

iiih sådan et billede ville jeg også blive glad for at modtage.

Vi har også fået lavet julekort hvor der også er lidt julemotiver på.

nu skal de bare sendes.

Samtidig har vi igen i går lavet en kalender til dem alle i julegave fra Nicklas og nu også Naia + lidt billeder som de kan sætter frem af dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.