Har de underligt i maven :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.390 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. december 2011

Anonym trådstarter

Hej piger ..

Nu blir jeg lige nød til at høre jer om noget .. 

Det skal lige siges at jeg ikke er gravid , og dog ...

I starten af en graviditet , kan man så have ondt i venstre side ned i maven .. ?? Min mave er hele tiden oppustet , og det gør rigtig ondt når jeg laver noget fysisk ..  
Det kom pludselig i går , og da kunne ipren tage den værste smerte , men det kan den altså ikke mere .. Det føles lidt som om det spænder op inde i maven , og stikker helt vildt .. KAN det være en graviditet ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

MissTas

Anonym skriver:

Hej piger ..

I starten af en graviditet , kan man så have ondt i venstre side ned i maven .. ?? Min mave er hele tiden oppustet , og det gør rigtig ondt når jeg laver noget fysisk ..  
Det kom pludselig i går , og da kunne ipren tage den værste smerte , men det kan den altså ikke mere .. Det føles lidt som om det spænder op inde i maven , og stikker helt vildt .. KAN det være en graviditet ??

tør ikke svare på om det kan være en mulig graviditet, men indtil du er sikker på om det er det eller ej, så ville jeg nok holde mig fra stærke lægemider som ipren, for er du gravid er det meget skadeligt for dit foster

Anmeld

8. december 2011

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

tør ikke svare på om det kan være en mulig graviditet, men indtil du er sikker på om det er det eller ej, så ville jeg nok holde mig fra stærke lægemider som ipren, for er du gravid er det meget skadeligt for dit foster

Ja okay .. Tænkte bare over det her til aften , for det har slet ikke været planlagt .. :/

Anmeld

8. december 2011

katrine26

Det kan også være en cyste på din æggestok..de kan komme op til en mens og gør rigtig ondt og kommer lige pludselig. man kan godt have cyster på æggestokken uden at vide det og når det så sprænger ( lyder meger voldsomt en det er.) så gør det pludseligt ondt og stikker og kan gå helt ned i numse.

Katrine26

Anmeld

8. december 2011

Anonym trådstarter

katrine26 skriver:

Det kan også være en cyste på din æggestok..de kan komme op til en mens og gør rigtig ondt og kommer lige pludselig. man kan godt have cyster på æggestokken uden at vide det og når det så sprænger ( lyder meger voldsomt en det er.) så gør det pludseligt ondt og stikker og kan gå helt ned i numse.

Katrine26

Åhh det lyder godt nok ubehageligt .. Men altså .. Er omkring min ÆL lige nu , så er slet ikke tæt på min mens .. 

Anmeld

8. december 2011

madsenmor

Anonym skriver:

Åhh det lyder godt nok ubehageligt .. Men altså .. Er omkring min ÆL lige nu , så er slet ikke tæt på min mens .. 

det kan også være ÆL der er nogen der får så tærke smeter ved ÆL at de tager morfinligende stoffer

Anmeld

8. december 2011

Anonym trådstarter

madsenmor skriver:

det kan også være ÆL der er nogen der får så tærke smeter ved ÆL at de tager morfinligende stoffer

Hmm , det har jeg bare aldrig haft .. Har aldrig kunne mærke når jeg har haft det , har regnet på det hver gang . 

Anmeld

8. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Hej piger ..

Det kan vi jo desværre umuligt svare på, hvor end vi gerne ville - hvad med at tage en test

Anmeld

8. december 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Det kan vi jo desværre umuligt svare på, hvor end vi gerne ville - hvad med at tage en test

Jo men tænker bare det er lidt tideligt .. Så skulle jeg ha haft mens under graviditeten hvis jeg er gravid .. Det er jo trods alt kun 2 uger siden jeg har haft mens .. 

Tænkte bare om der måske var andre der havde oplevet dette ... ?

Anmeld

8. december 2011

madsenmor

Anonym skriver:

Hmm , det har jeg bare aldrig haft .. Har aldrig kunne mærke når jeg har haft det , har regnet på det hver gang . 

jep men det kan sagtens ændre sig jeg var ude og drikke kaffe med en veninde for et par mdr. siden og bedst som hun sad og brokket sig over hvor bøvlet det var at finde ud af sin ÆL når man ikke kunne mærke den fald hun sammen med så stærke smerter at hun måtte hentes af en ambulance og på skadestuen scannet de hende for at se om hun var gravid ude for livmodren men det var hun ikke det var hende ÆL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.