Til alle gravide og mødre :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.063 visninger
15 svar
0 synes godt om
8. december 2011

M (:

Ville bare lige reklamere for denne skønne hjemmeside, hvor man kan købe maké up til nærmest ingen penge (f.eks. flydende eyeliner 12,50 kr., mascara 30 kr. eller en læbestift for den nette sum af 13 kr.). Forsendelsen er på ca. 30 kroner uanset hvor meget/lidt man bestiller..

Alle produkterne i "mineral"-serien er uden kemikalier, tilsætningsstoffer og parabener! Så det er jo lige noget for gravide, ammende mødre og alle os andre, der bare gerne vil passe en smule på os selv.. 

Derudover er der den fordel, at hvis man tilmelder sig hjemmesidens nyhedsbrev modtager man ca. 1 gang om ugen en mail med rabatkoder - her i december dog en ny kode hver dag indtil d. 14.

http://www.eyeslipsface.dk/

Ps. får ingen provision eller lignende, ville bare gerne dele mit fund.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Dinsen

8. december 2011

Dinsen

Ska li høre har du før bestlit der fra?? og er det oki :-)

Anmeld

8. december 2011

Benjamins'mor

Kommer man ikke til at betale told? Altså hvis du forstår hvad jeg mener?

Anmeld

8. december 2011

M (:

Benjamins'mor skriver:

Kommer man ikke til at betale told? Altså hvis du forstår hvad jeg mener?

Der står følgende på E.L.F.'s hjemmeside:

"Du er nu på vej ind i e.l.f.’s europæiske webshop. Vi har valgt at samle alt handel i Europa på ét sted, på den måde slipper du for told og ekstra udgifter, dette er i England. Internetsiderne er derfor på engelsk, men du får opgivet priserne i danske kroner – mens dit kreditkort for fratrukket beløbet tilsvarende beløbet i engelske pund."

Derfor vil mit bud være nej (:

Anmeld

8. december 2011

Benjamins'mor

M (: skriver:

Der står følgende på E.L.F.'s hjemmeside:

"Du er nu på vej ind i e.l.f.’s europæiske webshop. Vi har valgt at samle alt handel i Europa på ét sted, på den måde slipper du for told og ekstra udgifter, dette er i England. Internetsiderne er derfor på engelsk, men du får opgivet priserne i danske kroner – mens dit kreditkort for fratrukket beløbet tilsvarende beløbet i engelske pund."

Derfor vil mit bud være nej (:

Okay super.

Anmeld

8. december 2011

M (:

Ska li høre har du før bestlit der fra?? og er det oki :-)

Jeg har endnu ikke modtaget det jeg har bestilt (dog flere bekræftelsesmails, både på bestilling og på at det nu er afsendt), men min kærestes søster har bestilt derfra flere gange, og der har aldrig været problemer + at hun har erfaring med, at specielt produkterne fra "mineral" og "studio" er super gode

Anmeld

9. december 2011

Darling<3

M (: skriver:

Ville bare lige reklamere for denne skønne hjemmeside, hvor man kan købe maké up til nærmest ingen penge (f.eks. flydende eyeliner 12,50 kr., mascara 30 kr. eller en læbestift for den nette sum af 13 kr.). Forsendelsen er på ca. 30 kroner uanset hvor meget/lidt man bestiller..

Alle produkterne i "mineral"-serien er uden kemikalier, tilsætningsstoffer og parabener! Så det er jo lige noget for gravide, ammende mødre og alle os andre, der bare gerne vil passe en smule på os selv.. 

Derudover er der den fordel, at hvis man tilmelder sig hjemmesidens nyhedsbrev modtager man ca. 1 gang om ugen en mail med rabatkoder - her i december dog en ny kode hver dag indtil d. 14.

http://www.eyeslipsface.dk/

Ps. får ingen provision eller lignende, ville bare gerne dele mit fund.

Tusinde tak for tippet søde, det kostede mig kun 223 kroner at kigge derinde i nat

Hvor længe går der inden man modtager ca?

Anmeld

9. december 2011

Silas&Mille

Umiddelbart lyder det som den side min mor og nogle af hendes veninder bruger og de er meget godt tilfreds med de produkter de har købt der inde.

Anmeld

9. december 2011

M (:

Honey<3 skriver:

Tusinde tak for tippet søde, det kostede mig kun 223 kroner at kigge derinde i nat

Hvor længe går der inden man modtager ca?

Haha, godt det fald i din smag (:

I min mail stod der 7-14 arbejdsdage (hverdage)..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.