Hvilken cyklus vil i beregne efter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

243 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. december 2011

LSM

Jeg stoppede med mine p-piller fik min menstration, derefter har jeg haft 2 cyklus på 30 dage og den sidste inden jeg blev gravid var på 33 dage.

Jeg testede positiv d 24 november som ville være på 33. dagen da jeg ikke ville teste før, da jeg var bange for at blive skuffet.
var næsten sikker på jeg var blevet gravid i den cyklus på 33 dage, men så kom mens 3 dage forsinket.

Da jeg testede d. 24 november var den bragende positiv, den kunne faktisk ikke blive mere positiv.

Ved godt at 3 dage ikke er meget, det kunne alligevel bare være rart at vide

Så hvilken cyklus ville i vælge at gå efter,?
Hvis lægen beregner ud fra sidste menstrautionsdag er det jo næsten en uge til forskel (5dage)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

madsenmor

jeg ville regne med en cyklus på 31 dag lidt mellem de 2 muligheder men din termin vil nok blive sat med en scanning... jeg er selv itvivl om hvor langt jeg er grundet jeg er blevet gravid lige efter en sa så min læge snakker om at sende mig til en scanning i uge 7 eller 8... ud fra en cyklus på 28 dage

Anmeld

8. december 2011

LSM

madsenmor skriver:

jeg ville regne med en cyklus på 31 dag lidt mellem de 2 muligheder men din termin vil nok blive sat med en scanning... jeg er selv itvivl om hvor langt jeg er grundet jeg er blevet gravid lige efter en sa så min læge snakker om at sende mig til en scanning i uge 7 eller 8... ud fra en cyklus på 28 dage

Oki hvornår vil du være i uge 7 eller 8?

hvornår er det man skal have taget blodprøver til doubletest? hvor langt skal man være henne? For har fået en tid d. 20 december hvor jeg efter hvad lægen regnede fremtil i telefonen være 8+3 men hvis jeg er blevet gravid udfra en cyklus på 33 dage vil jeg være 7+5

Har også overvejet at betale mig til en tryghedsscanning for at se hjerteblink og der har det jo også lidt betydning, vil gerne jeg kunne gøre det inden jul, for så at fortælle familien det der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.