39+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

B&J

sikke en super smuk mave

og jeg håber du snart får veer puster alt det veestøv jeg kan til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Pige2009

Timmner skriver:

såååå nåede vi uge 39 dejligt dejligt. Nu kan jeg snart sige det er min tur, glæder mig virkelig så meget, er begyndt at ave lidt ondt ved ikke om det er pluk veer ? men kan ikke gå nogle gange, for hold da op det gør ondt han vil nok gerne snart ud men ellers er jeg glad for min mave hvad synes i om den (; er den ikke sunket lidt... <3

Fin mave. Det er virkelig morsomt på billede 2, hvor det ligner, at støvsugeren har suget sig fast til din mave

Plukveer må ikke gøre ondt, men måske er det bare kroppen, der forbereder sig på den snarlige fødsel

Anmeld

9. december 2011

Timmner

rikkeregnbue skriver:

Nææ, synes ikke det er så slemt

nåår okay, det vare nok ikke længe

Anmeld

9. december 2011

Timmner

MissTas skriver:

super flot mave du har .. ååh du må være spændt nu du er så tæt på enden

Mange tak skal du have er også glad for den, og Ja er mega spænt det kan lige ske når som helt din mave er også rigtig flot..

Anmeld

9. december 2011

Timmner

Nessie skriver:

Flot, flot mave, og der går jo ikke ret lang tid fær du har den lille i armene

Nej det går ikke, håber snart der sker noget, Kan ikke vente mere Og mange tak for de fine ord

Anmeld

9. december 2011

Timmner

B&J skriver:

sikke en super smuk mave

og jeg håber du snart får veer puster alt det veestøv jeg kan til dig

uuh Ja det er snart min tur, tror ikke det er gået helt op for en, manden kan slet ikke vente mere Og tak

Anmeld

9. december 2011

Timmner

Baagøe skriver:

Fin mave. Det er virkelig morsomt på billede 2, hvor det ligner, at støvsugeren har suget sig fast til din mave

Plukveer må ikke gøre ondt, men måske er det bare kroppen, der forbereder sig på den snarlige fødsel

Ja det kan godt være at kroppe gør klar, men håber snart der sker noget ja det med støvsugeren er da sjovt, kunne ikke lige se hvad du mente første hehe

Anmeld

9. december 2011

l.kjoeller

Timmner skriver:

såååå nåede vi uge 39 dejligt dejligt. Nu kan jeg snart sige det er min tur, glæder mig virkelig så meget, er begyndt at ave lidt ondt ved ikke om det er pluk veer ? men kan ikke gå nogle gange, for hold da op det gør ondt han vil nok gerne snart ud men ellers er jeg glad for min mave hvad synes i om den (; er den ikke sunket lidt... <3

syns den er rigtig fin

Anmeld

9. december 2011

Timmner

l.kjoeller skriver:

syns den er rigtig fin

Tak for de fine ord (:

Anmeld

10. december 2011

MissTas

Timmner skriver:

Mange tak skal du have er også glad for den, og Ja er mega spænt det kan lige ske når som helt din mave er også rigtig flot..

ja, det må man sige at det kan og sender dig en masse vestøv herfra Glæder mig selv sådan til at jeg når så langt, selvom tiden nu går stærkt sys jeg.. så længe er der jo heller ikke til februar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.