Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sikke en super smuk mave
og jeg håber du snart får veer puster alt det veestøv jeg kan til dig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Timmner skriver: såååå nåede vi uge 39 dejligt dejligt. Nu kan jeg snart sige det er min tur, glæder mig virkelig så meget, er begyndt at ave lidt ondt ved ikke om det er pluk veer ? men kan ikke gå nogle gange, for hold da op det gør ondt han vil nok gerne snart ud men ellers er jeg glad for min mave hvad synes i om den (; er den ikke sunket lidt... <3
såååå nåede vi uge 39 dejligt dejligt. Nu kan jeg snart sige det er min tur, glæder mig virkelig så meget, er begyndt at ave lidt ondt ved ikke om det er pluk veer ? men kan ikke gå nogle gange, for hold da op det gør ondt han vil nok gerne snart ud men ellers er jeg glad for min mave hvad synes i om den (; er den ikke sunket lidt... <3
Fin mave. Det er virkelig morsomt på billede 2, hvor det ligner, at støvsugeren har suget sig fast til din mave
Plukveer må ikke gøre ondt, men måske er det bare kroppen, der forbereder sig på den snarlige fødsel
rikkeregnbue skriver: Nææ, synes ikke det er så slemt
Nææ, synes ikke det er så slemt
MissTas skriver: super flot mave du har .. ååh du må være spændt nu du er så tæt på enden
super flot mave du har .. ååh du må være spændt nu du er så tæt på enden
Nessie skriver: Flot, flot mave, og der går jo ikke ret lang tid fær du har den lille i armene
Flot, flot mave, og der går jo ikke ret lang tid fær du har den lille i armene
B&J skriver: sikke en super smuk mave og jeg håber du snart får veer puster alt det veestøv jeg kan til dig
Baagøe skriver: Fin mave. Det er virkelig morsomt på billede 2, hvor det ligner, at støvsugeren har suget sig fast til din mave Plukveer må ikke gøre ondt, men måske er det bare kroppen, der forbereder sig på den snarlige fødsel
l.kjoeller skriver: syns den er rigtig fin
syns den er rigtig fin
Timmner skriver: Mange tak skal du have er også glad for den, og Ja er mega spænt det kan lige ske når som helt din mave er også rigtig flot..
Mange tak skal du have er også glad for den, og Ja er mega spænt det kan lige ske når som helt din mave er også rigtig flot..
ja, det må man sige at det kan og sender dig en masse vestøv herfra Glæder mig selv sådan til at jeg når så langt, selvom tiden nu går stærkt sys jeg.. så længe er der jo heller ikke til februar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128