vil lige høre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.093 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. december 2011

maria1988

hej alle sammen

ville lige høre hvad syns i...

vi venter os en dreng som skal hedde Noah Rodam Rødsgaard

er det grint eller... kan ikke helt finde ud af det jeg syns det lyder godt men nogen i min familie mener han vil blive drillet med det når han bliver ælder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

MorEllen

Jeg synes Noah er et riktig fint navn..   Er det pga mellemnavnet og efternavnet at nogle mener din dreng vil blive drillet? Jeg synes det hele klinger riktig godt

Anmeld

8. december 2011

Pige2009

maria1988 skriver:

hej alle sammen

er det grint eller... kan ikke helt finde ud af det jeg syns det lyder godt men nogen i min familie mener han vil blive drillet med det når han bliver ælder

Det er godt nok et specielt efternavn, men jeg synes egentlig navnene passer godt sammen

Anmeld

8. december 2011

maria1988

Baagøe skriver:

Det er godt nok et specielt efternavn, men jeg synes egentlig navnene passer godt sammen

rodam er fra min kæreste og Rødsgaard er fra mig

Anmeld

9. december 2011

Pigent

maria1988 skriver:

hej alle sammen

Flot navn 

Elsker navnet Noah, men min kæreste kan ikke lide det 

Anmeld

10. december 2011

Ciss

maria1988 skriver:

hej alle sammen

Jeg ser ikke lige, hvorfor han skulle blive drillet med navnet? Det fungerer da fint og klinger pænt.

Anmeld

10. december 2011

Carslund

maria1988 skriver:

hej alle sammen

Jeg synes også at det er et fint navn. Noah er jo helt alm i dag. Jeg vil også gerne at min dreng skal hedde Noah... 

lad være med at spørge alt for mange om hvad de synes. Den fejl gjorde jeg sidste gang og det resulterede i at min bedre halvdel tænkte meget over hvad andre synes i stedet for hvad VI synes. Selvom han måske synes at et navn var flot én dag, så syns han ALTID det samme som fx hans mor, hvis vi spurgte én anden dag.... 

bliv enige indbyrdes først.. eller be om kun at høre positiv kritik.

Jeg svarede min svigermor engang med denne replik:

"jeg lover ikke at fortælle vores dreng,  at du ikke kan li' hans navn, hvis det bliver det navn vi vælger" 

Anmeld

10. december 2011

Pige2009

maria1988 skriver:

rodam er fra min kæreste og Rødsgaard er fra mig

Ja, sådan er det med navne fra begge. Min datter har også både sin fars og mit navn

Anmeld

10. december 2011

l.kjoeller

maria1988 skriver:

hej alle sammen

Syns det lyder fint...

Anmeld

26. december 2011

FrkZier

maria1988 skriver:

hej alle sammen

jeg har MEGET svært ved at se hvorfor man sku kunne blive drillet med det navn! synes det lyder godt, og ser også flot ud på skrift, og så synes jeg det ligger pisse godt i munden - det er rart at sige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.