Hvem er blevet sat igang med zoneterapi??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

594 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. december 2011

stine_olesen

Hej piger

som overskriften lyder, er der nogen af jer der har prøvet at blive sat igang ved hjælp af zoneterapi? kender en der har prøvet det, hun sagde baby kom 2 dage efter... Hva med jer

Hilsen en der gerne snart vil føde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Moms

stine_olesen skriver:

Hej piger

som overskriften lyder, er der nogen af jer der har prøvet at blive sat igang ved hjælp af zoneterapi? kender en der har prøvet det, hun sagde baby kom 2 dage efter... Hva med jer

op!

Hvaaaa - hvis du har termin til januar, kan du da vist godt finde noget mere tålmodighed frem fra skuffen

Vi andre, der er gået over tid har mere brug for den slags tricks!

Venter spændt på om nogen svarer

Moms

Anmeld

8. december 2011

stine_olesen

Hi hi ja ja 2 januar men den store kom 10 dage før, og det vil betyde lige i juledagene så hellere en uge før. Ej det var nu også til hvis man nu skulle til at gå over tid... Hvilket jeg bestemt ikke har lyst til Tålmodighed tja den er nok desværre brugt op

Anmeld

8. december 2011

Røverdatter

Hej piger

Hej! Min far er zoneterapuet og var med til min fødsel, han prøvede at sætte den i gang om aftenen kl. 20 og kl. 01,00 gik veerne i gang Jeg kan godt anbefale det...

Anmeld

8. december 2011

cecilie1984

stine_olesen skriver:

Hej piger

Jeg fik zoneterpi om tirsdagen og fødte om lørdagen på termins dagen.

Jeg fødte MEGET hurtigt på 30 min fra start til slut og nåede derfor ikke til sygehuset, men fødte på vej dertil i en ambulance.

Om zoneterpien havde noget med at jeg fødte SÅ hyrtigt eller at jeg fødte 4 dage efter jeg havde fået zoneterpi ved jeg ikke. Men jeg tror det har haft noget at sige.

Massage skulle også være godt.

held og lykke.

Anmeld

15. december 2011

stine_olesen

Sjovt der er så meget forskel.  Jeg har fået tid hos zone ihvertfal så må vi se hvad der sker, glæder mig til at få ham ud, det gøre bare ondt og være til nu fordi at han sidder fast...  Så en lille tidlig julegave ville være dejligt og helst i weekenden grin

Anmeld

26. december 2011

norenberg

Jeg havde ingen effekt af det spildte 1200 kr på de 3 behandlinger jeg fik

Anmeld

26. december 2011

Leonora

Jeg fik helkrops massage samt zoneterapi kl 13 og fødte kl 17.15 min datter :-)... Jeg er overbevist om at det satte noget i gang for fin med det samme stærke plukveer da hun begyndte zonetarapien :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.