e Noah kan nu helt selv stå :) :) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2011

Maria-s

AnneBJ skriver:

Ih han er sød!

Taaak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

Maria-s

Carina87 skriver:

Wauw! Det er han da alt for lille til Men sej det er han! Og tøjet er altså bare hyggeligt. Hvor mange drenge render ikke i strømpebukser derhjemme

Hehe ja der er fart over feltet ikke engang 9 måneder. Gad vide hvor gammel han bliver før han tager sine første skridt??

Hehe ja det er hyggetøj Han er meget snottet og ondt i halsen agtig for tiden, så strømpebukser er obligatorisk!

Anmeld

9. december 2011

Maria-s

Lene76 skriver:

whau han er sej  

fedt at se at du ik er en af de mødre der ik syntes drenge kan ha strømpebukser på  

Han er noget halvsyg for tiden, har lige haft en uges tid med meget snot og ondt i halsen, nu er snotten heldigvis kun tilbage, så strømpebukser er et must! For han hiver sine strømper af og det dur ikke han render rundt med bare tær. Meeen når vi er ude i offentligheden har han nu bukser over Men jeg tager det sgu ikke så tungt, herhjemme er vi praktiske, det kan tidsnok komme at han SELV vil bestemme hvad der skal på af gevanter

Anmeld

9. december 2011

Maria-s

piadas skriver:

Wow, han er sej!

hehe jaaa jeg er SÅ STOLT af min nu STOOOORE dreng!!

Anmeld

9. december 2011

Maria-s

DK skriver:

Jaaaaa IHH hvor er han sej!! Hvor jeg kender til det med at revne af stolthed!!! Det lyder jo bare til at han har styr på det.

Richard gik første gang dagen efter at han havde stået selv!

Men har så faktisk ikke gået siden da han blev syg og nu har han vist helt glemt det igen

Ja det er ikke sådan med det danske vejr. Der hører snot og masser af det, desværre næsten obligatorisk til ved små størrelser. Håber den lille Ricard har det bedre og mon så ikke han snart kommer i tanke om det igen?

Anmeld

9. december 2011

Janni.

Wow han er sej! 

Anmeld

9. december 2011

Diana...

DK skriver:

Jaaaaa IHH hvor er han sej!! Hvor jeg kender til det med at revne af stolthed!!! Det lyder jo bare til at han har styr på det.

Richard gik første gang dagen efter at han havde stået selv!

Men har så faktisk ikke gået siden da han blev syg og nu har han vist helt glemt det igen

Det er præcis det samme med begge mine børn så snart de blev syge så glemte de det. Nadia var syg sidste weekend og er først begynd at gå igen igår. Så det kommer nok snart igen 

Anmeld

9. december 2011

Lilje82

Hvor er han sej

Anmeld

9. december 2011

Maja88

hold op hvor er han sej

Anmeld

10. december 2011

Marco2

Hvor er han sej. 

Her er udviklingen den sidste uge gået rigtig stærkt. Hun kravler rigtig nu og rejser sig og går ved alt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.