Har i fået ''mælk'' i brysterne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

900 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. december 2011

Kruse90

Hej piger

Ja ved godt det ikke decideret er mælk Men en lidt gennemsigtig olie agtig væske hehe.
Kan ikke beskrives bedre tror jeg ikke.

Det fik jeg igår aftes og har også været her idag, så det er nok fra nu af, at det hedder ammeindlæg her. Syntes det er vildt tidligt, er i uge 19?

Har i andre fået det eller??

Kram Carina og lille pigen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

sofiell89

Kruse90 skriver:

Hej piger

Ja ved godt det ikke decideret er mælk Men en lidt gennemsigtig olie agtig væske hehe.

Det fik jeg igår aftes og har også været her idag, så det er nok fra nu af, at det hedder ammeindlæg her. Syntes det er vildt tidligt, er i uge 19?

jeg har ikke fået noget endnu. Men her de sidste 24 timer har jeg virkelig haft ømme bryster.. Har ellers ikke mærket noget til dem i mange uger..

Anmeld

8. december 2011

Kruse90

sofiell89 skriver:

jeg har ikke fået noget endnu. Men her de sidste 24 timer har jeg virkelig haft ømme bryster.. Har ellers ikke mærket noget til dem i mange uger..

Jeg har slet ikke haft ømme bryster, så her tænkte jeg var igår.
WHAT allerede

Anmeld

8. december 2011

Koen.

Nej ikke endnu men det er begyndt at stikke og prikke i dem ligesom i første graviditet og det var lige inden de blev "utætte"

Anmeld

8. december 2011

Kruse90

tanja. skriver:

Nej ikke endnu men det er begyndt at stikke og prikke i dem ligesom i første graviditet og det var lige inden de blev "utætte"

hehe det syntes jeg heller ikke at jeg har lagt mærke til Men hvad søren, godt der findet amme indlæg For hold op det er noget klistret stads hehe

Anmeld

8. december 2011

Koen.

Kruse90 skriver:

hehe det syntes jeg heller ikke at jeg har lagt mærke til Men hvad søren, godt der findet amme indlæg For hold op det er noget klistret stads hehe

Åh ja, kan huske jeg var SÅ træt af at være utæt så tidlig

Anmeld

9. december 2011

EKBJ

Kruse90 skriver:

Hej piger

Jeg er 18+3 og har den sidste uges tid haft lidt væske der er kommet ud af mine bryster. Synes det var tidligt!!

Anmeld

10. december 2011

baby84

vildt vidste slet ikke at man kunne få det så tidligt. den kan jeg ikke være med på endnu i hvert fald men synes det er et lidt spændende symptom, selvom det selvfølgelig er pisse irriterende at skulle bruge indlæg så tidligt.

Anmeld

10. december 2011

baby84

vildt vidste slet ikke at man kunne få det så tidligt. den kan jeg ikke være med på endnu i hvert fald men synes det er et lidt spændende symptom, selvom det selvfølgelig er pisse irriterende at skulle bruge indlæg så tidligt.

Anmeld

10. december 2011

viben

Jeg har ikke decideret væske der flyder ud endnu, men har mærket lidt stivnet mælk? vil jeg tro det er, når jeg har været oppe og tisse om natten... Og så har jeg en enkelt gang kunne presse lidt ud af det ene... Så tror det er på vej her!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.