Dav.
Da min kæreste var gravid ville jeg gerne have sex med hende men turde ikke fordi jeg var 100% overbevist om at hvis jeg lagde mig oven på hende så ville babyen tage skade af det, min kæreste arbejder så inde for Herlev Hospital og har meget viden inde for det, og fortalte mig op til flere gange at babyen ikke tog skade af det , også begyndte jeg stille og rolig at kunne give slip og have sex med hende som vi plejede før hun blev gravid, da hun så fik kæmpe mave på fandt vi bare nogle andre gode positioner.
Udover det så ved jeg at MANGE mænd ikke synes at det er okay at have sex med sin kæreste i mens der er en baby i mave, da det går over deres grænser, føler sig overvåget , at babyen ved hvad der foregår, eller bare det at manden ikke synes at sex er okaty når der er en baby eller barn tilstede.
Jeg havde det også lidt sådan, fordi jeg følte at det var lidt mærkeligt at mit barn lå inde i hendes mave, og så lå jeg der og skulle nyde at være sammen med hende i mens den bare lå der, og jeg lå oven på den, jeg havde det dog mest sådan "årh bare der ikke sker den noget".
Det er helt normalt, og de fleste mænd kommer ud for det, og det er ikke fordi de ikke vil have sex, de er bare bange for at gøre skade eller gøre noget forkert, fordi det kan godt være rigtig hårdt en gang i mellem at have en gravid kæreste.
Min kæreste tog en snak med mig fordi jeg op til flere gange blev tændt når vi var sammen men så lige så snart jeg var halvt oppe på hende så kunne jeg ikke ligge på hende da jeg jo troede at babyen ville blive klemt 
bare snak med ham , og fortæl ham hvad du føler , tag ham evt. med til jordmorderen, jeg var ALTID med og skulle ALTID spørger "så der sker ikke noget nu? heller ikke når maven er blevet større end sidst altså hvis vi har sex?" selvom jeg havde fået det fortalt 100 gange før.
Det endte så meget at vi havde sex gennem hele graviditeten og nød hindanden selvom vores baby lå derinde i mave