hej allesammen..
håber i har det godt!
var til jm i går...
- det skal lige siges at min jm ikke var der hun havde fri så havde en anden..!
men det første hun siger da jeg ligger mig op..
" har du hørt før at du er meget lang fra brystet og ned til hoften?"
" nej det havde jeg aldrig hørt før. og var det godt eller skidt? og manden og jeg kigget på hianden..
" det er rigtig godt.. du har rigtig meget plas der inde..! "
" nå ja men han er også sunket meget!"
" mener at du er vist skabt til at føde store / lange børn."
" ok. ( og manden kunne godt se på mit ansigtig at eg blev lidt bekymret!) "
så siger manden " det er da godt at han har noget at gi af når han kommer til verden!"
- ha ha tænkte jeg. og jm hun smilet bare..
så kom sandhedenstime.. hvor stor og lang er han!
var godt nervøs nu når hun siger jeg er skabt til at føde store / lange børn. og der kom mange tanker igennen hovedet. ( det er jo første gang og vis han er så stor o.s.v.)
hun smilet stort og og sagde 2 JAHHH" - " han er da ikke lille"
også kom det spøgersmål " har du sukkersyg eller din mor og hvor stor var du og hvor stor var din mand.. "
nej nej nej. vi var ganske normal vægt og lang dengang..!
men bettemand eller krudtugle
- kan ikke sige bettemand mere.
er 53 lang og vejer 3800 g.
- havde håber at al den trykken på maven vil sætte lidt gang i tingen.. men nej..
som jm sagde han har det alt få godt der inde..
og selvom mine propper gik i søndags og haft en del plukveer så, er hun spændt på om der sker noget.. men det lød sq ikke som hun troede at han kom til tiden 
så skal ringe til viborg den 16 og få en tid til den 19 til at blive sat igang...
så håber bate så meget at der sker noget inden.. få han bliver godt nok stor vis jeg skal gå over...
så der skal gøres rent i hele huset og skal op og se et rigtig flot julehus i den by jeg bor i og jeg skal ud og gå :d smiler
håber i allesammen har det godt!
rigtig glædelig jul 
mizz-sommer uge 39 plus 4