kan ikke sige bettemand mere :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

639 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. december 2011

Mizz-sommer

hej allesammen..

håber i har det godt!

var til jm i går...

- det skal lige siges at min jm ikke var der hun havde fri så havde en anden..!

men det første hun siger da jeg ligger mig op..

" har du hørt før at du  er meget lang fra brystet og ned til hoften?"

" nej det havde jeg aldrig hørt før. og var det godt eller skidt? og manden og jeg kigget på hianden..

" det er rigtig godt.. du har rigtig meget plas der inde..! "

" nå ja men han er også sunket meget!"

" mener at du er vist skabt til at føde store / lange børn."

" ok. ( og manden kunne godt se på  mit ansigtig at eg blev lidt bekymret!) "

så siger manden " det er da godt at han har noget at gi af når han kommer til verden!"

- ha ha tænkte jeg. og jm hun smilet bare..

så kom sandhedenstime.. hvor stor og lang er han!

var godt nervøs nu når hun siger jeg er skabt til at føde store / lange børn. og der kom mange tanker igennen hovedet. ( det er jo første gang og vis han er så stor o.s.v.)

hun smilet stort og og sagde 2 JAHHH" - " han er da ikke lille"

også kom det spøgersmål " har du sukkersyg eller din mor og hvor stor var du og hvor stor var din mand.. "

nej nej nej. vi var ganske normal vægt og lang dengang..!

men bettemand eller krudtugle

- kan ikke sige bettemand mere.

er 53 lang og vejer 3800 g.

- havde håber at al den trykken på maven vil sætte lidt gang i tingen.. men nej..

som jm sagde han har det alt få godt der inde..

og selvom mine propper gik i søndags og haft en del plukveer så, er hun spændt på om der sker noget.. men det lød sq ikke som hun troede at han kom til tiden

så skal ringe til viborg den 16 og få en tid til den 19 til at blive sat igang...

så håber bate så meget at der sker noget inden.. få han bliver godt nok stor vis jeg skal gå over...

så der skal gøres rent i hele huset og skal op og se et rigtig flot julehus i den by jeg bor i og jeg skal ud og gå :d smiler

håber i allesammen har det godt!

rigtig glædelig jul 

mizz-sommer uge 39 plus 4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Chalala85

Er sikker på du nok skal få en dejlig fødsel selvom han er en stor dejlig bebs. Min søn vejede 4250 og var 55 cm

Håber der snart sker noget så du ikke skal sættes igen, vestorm og knus herfra

Anmeld

8. december 2011

Mizz-sommer

Chalala85 skriver:

Er sikker på du nok skal få en dejlig fødsel selvom han er en stor dejlig bebs. Min søn vejede 4250 og var 55 cm

Håber der snart sker noget så du ikke skal sættes igen, vestorm og knus herfra

åh hvor er du sød..

ok gik du over tid?

håber jeg også

mange tak håber de hjælper lidt :d smiler

Anmeld

8. december 2011

Chalala85

Mizz-sommer skriver:

åh hvor er du sød..

ok gik du over tid?

håber jeg også

mange tak håber de hjælper lidt :d smiler

Jeg blev sat igang fordi de mente mit foster vand sev... Jeg endte dog i AKS men det var altså ikke fordi jeg ikke kunne føde ham men fordi han valgte at dreje sit hovede forkert til sidt så han stod ikke ok til at bliver presset ud.

Anmeld

8. december 2011

Mizz-sommer

Chalala85 skriver:

Jeg blev sat igang fordi de mente mit foster vand sev... Jeg endte dog i AKS men det var altså ikke fordi jeg ikke kunne føde ham men fordi han valgte at dreje sit hovede forkert til sidt så han stod ikke ok til at bliver presset ud.

oka ikke rat..

men alt gik ogdt.. og du havde det godt bagefter?

hvad så denne her gang skal det så være alm eller kejsersnit?

Anmeld

8. december 2011

AndreasMor84

Fedt med den "bette" mand..

De skyder bare ofte forkert. jeg blev skudt til knap 3400 da jeg kom ind og var i fødsel og han var over 3800

Anmeld

8. december 2011

Chalala85

Mizz-sommer skriver:

oka ikke rat..

men alt gik ogdt.. og du havde det godt bagefter?

hvad så denne her gang skal det så være alm eller kejsersnit?

Altså, jeg vil være ærlig at sige at min fødsel ikke var en drømme fødsel. Det tog 3 dage og efter mit AKS fik jeg bertændelse i det på 12 dagen og skulle opereres hver 2 dag i 8 dage. Så det var hårdt. Men ellers havde jeg det godt. Og det sker kun for 1% af alle fødslet med AKS.  

Denne gang har jeg haft samtale med egen læge, JM og Fødselslæge på Herlev, netop begrund af forløbet. Jeg ønsker at prøve selv i første omgang, hvilket de også anbefaler Fordi jeg kan sagtens føde, han var bare ikke enig dengang

Tilgengæld holder de mere øje denne gang og jeg får ikke lov at gå hjemme til der er 5 min. imellem veer, kommer stort set ind med det samme når de går i gang. Jeg må heller ikke være i aktiv fødsel mere end 16 timer så sender de mig til AKS igen.

Jeg vil dog sige at jeg har det rigtig godt med hvordan de håndtere det denne gang og at jeg absolute ikke fortryder måden det skete på sidste gang. Alle var søde og hjælpsomme og forklarede alt hvad der gik galt som gjorde jeg endte i AKS.

Anmeld

8. december 2011

Mizz-sommer

AndreasMor2011 skriver:

Fedt med den "bette" mand..

De skyder bare ofte forkert. jeg blev skudt til knap 3400 da jeg kom ind og var i fødsel og han var over 3800

har jeg også hørt...

men ved ikke hvad der er med de jm i silkeborg.. men ind til nu har de sq ramt rigtig...!

så det bliver spænden

Anmeld

8. december 2011

Mizz-sommer

Chalala85 skriver:

Altså, jeg vil være ærlig at sige at min fødsel ikke var en drømme fødsel. Det tog 3 dage og efter mit AKS fik jeg bertændelse i det på 12 dagen og skulle opereres hver 2 dag i 8 dage. Så det var hårdt. Men ellers havde jeg det godt. Og det sker kun for 1% af alle fødslet med AKS.  

Denne gang har jeg haft samtale med egen læge, JM og Fødselslæge på Herlev, netop begrund af forløbet. Jeg ønsker at prøve selv i første omgang, hvilket de også anbefaler Fordi jeg kan sagtens føde, han var bare ikke enig dengang

Tilgengæld holder de mere øje denne gang og jeg får ikke lov at gå hjemme til der er 5 min. imellem veer, kommer stort set ind med det samme når de går i gang. Jeg må heller ikke være i aktiv fødsel mere end 16 timer så sender de mig til AKS igen.

Jeg vil dog sige at jeg har det rigtig godt med hvordan de håndtere det denne gang og at jeg absolute ikke fortryder måden det skete på sidste gang. Alle var søde og hjælpsomme og forklarede alt hvad der gik galt som gjorde jeg endte i AKS.

oka... men hold op jeg tror du er en rigtig sej pige..

det virker sådan..

ok ej det bliver da spænden...

- men sejt du selv vil prøve først...

stort  her fra...

da de ikke kunne vende bettemand :d thi krudtuglen første gang og de begynde at snakke om kejsersnit blev jeg meget nervøs og lidt ked af det...

- fordi jeg vil gerne det der med at faren klipper navlestrengen og der er noget kvindeligt over at føde selv..

men nok bare mig som er lidt underligt..

men som manden sagde det vigtigste er jo at han har det godt.. og det har han jo rat i.. men så vis det ikke lykkes med at vende ham anden gang så tror jeg bare jeg skulle vende mig til tanken ..

men det lykkes også skal føde normalt.. men nu er man lidt træt af at man ikke ved hvorår han kommer :d smiler

Anmeld

8. december 2011

Chalala85

Mizz-sommer skriver:

oka... men hold op jeg tror du er en rigtig sej pige..

det virker sådan..

ok ej det bliver da spænden...

- men sejt du selv vil prøve først...

stort  her fra...

da de ikke kunne vende bettemand :d thi krudtuglen første gang og de begynde at snakke om kejsersnit blev jeg meget nervøs og lidt ked af det...

- fordi jeg vil gerne det der med at faren klipper navlestrengen og der er noget kvindeligt over at føde selv..

men nok bare mig som er lidt underligt..

men som manden sagde det vigtigste er jo at han har det godt.. og det har han jo rat i.. men så vis det ikke lykkes med at vende ham anden gang så tror jeg bare jeg skulle vende mig til tanken ..

men det lykkes også skal føde normalt.. men nu er man lidt træt af at man ikke ved hvorår han kommer :d smiler

Hehe sej kvinde.. måske.. men tror virkelig man vil gå langt for sine børn.. sådan har jeg det også selvom det går udover min krop med smerter osv

Kan sagtens forstå dig, også derfor jeg selv vil føde, føler jeg blev snydt sidst for oplevelsen og vil også gerne have farmand klipper.

Det er bare en oplevelse en kvinde bør opleve synes jeg

Din mand har også ret, så længe han har det godt, men derfor kan man jo godt have lidt ønsker

Kan godt forstå at ventetid er lang, men han kommer nok snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.