Kender I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

715 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. december 2011

Anonym trådstarter

Hej gravide piger.

Vælger lige at være anonym her, hvis nogle skulle få ondt bagi over mit indlæg...

Men kender I det, at man bare slet slet ikke gider arbejde, og i stedet bare gerne vil koncentrere sig om graviditeten, indrette babyværelse, købe ting, tøj og udstyr til den lille, og bare lukke sig inde i sin lille graviditets boble??

Har virkelig svært ved at koncentrere mig om mit job for tiden, arbejder på kontor, så det med at åbne nettet og logge på Baby.dk og kigge på barnevogn, pusleborde osv er bare alt for nemt

Er jeg den eneste der har det sådan?

Godt det snart er juleferie  Den starter vi så lige ud med MD scanning, så det bliver super spændende at se om den har det godt derinde og hvad der gemmer sig af køn  

Juleknus fra mig i 19. uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

M&N

Anonym skriver:

Hej gravide piger.

Vælger lige at være anonym her, hvis nogle skulle få ondt bagi over mit indlæg...

Men kender I det, at man bare slet slet ikke gider arbejde, og i stedet bare gerne vil koncentrere sig om graviditeten, indrette babyværelse, købe ting, tøj og udstyr til den lille, og bare lukke sig inde i sin lille graviditets boble??

Har virkelig svært ved at koncentrere mig om mit job for tiden, arbejder på kontor, så det med at åbne nettet og logge på Baby.dk og kigge på barnevogn, pusleborde osv er bare alt for nemt

Godt det snart er juleferie  Den starter vi så lige ud med MD scanning, så det bliver super spændende at se om den har det godt derinde og hvad der gemmer sig af køn  

Åh ja, kender det alt for godt.. Blev så nødt til at droppe ud af min drømme uddannelse pga. en form for stress og pres med bolig og skoletræthed.. osv :-)

Men ih kender det alt for godt... 

Anmeld

8. december 2011

Wimmie

Anonym skriver:

Hej gravide piger.

Selvom jeg gik hele arbejdstiden ud inden barsel, så må jeg indrømme at mit engagement ikke fyldte alverden de sidste par uger 

Heldigvis havde jeg lidt afspadsering jeg kunne tage og nogle flinke kollegaer der forstod at jeg bare kom for at arbejde og måske ikke var så initiativ-tagende til sidst 

Anmeld

9. december 2011

Anonym trådstarter

Godt at høre det ikke bare er mig

Anmeld

9. december 2011

Henriette Aaby

Jeg tror det er meget almindeligt. Vi ender jo i en graviditetbobel og det er jo det der fylder meget. Sådan er det i hvert fald her

Anmeld

9. december 2011

Oh my got, hvor jeg kender det!!!

Og bare vent til du har født.. Så gider man slet ik arbejde.. Jeg har flere veninder der arbejder på forskellige tidspunkter, så der er altid en der har fri, som man kan hygge med.

Jeg er heldigvis så heldig så jeg arbejder døgnvagter, så jeg arbejder 'kun' 6-7 gange om mdr.!!

Stine og Lisa.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.