Gravid - Ingen symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.137 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. december 2011

jsrn

Hej

Jeg vil lige høre efter, om der er andre, der under deres graviditet har oplevet ikke at have nogle af de kendte graviditets symptomer. Jeg har oplevet lidt brystsmerte, men ingen kvalme eller noget.

Jeg har tidligere været gravid, hvor det desværre endte i en SA. Der havde jeg heller ingen symptomer. Så jeg er selvfølgelig nervøs for, at det ender sådan igen. Jeg har nemlig fået fortalt, at jo flere symptomer man har, jo større chance er der for, at der ikke sker en abort.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

jette1983

jsrn skriver:

Hej

Jeg vil lige høre efter, om der er andre, der under deres graviditet har oplevet ikke at have nogle af de kendte graviditets symptomer. Jeg har oplevet lidt brystsmerte, men ingen kvalme eller noget.

Jeg har tidligere været gravid, hvor det desværre endte i en SA. Der havde jeg heller ingen symptomer. Så jeg er selvfølgelig nervøs for, at det ender sådan igen. Jeg har nemlig fået fortalt, at jo flere symptomer man har, jo større chance er der for, at der ikke sker en abort.

Jeg mærkede ikke noget før maven begyndte at vokse og jeg begyndte at mærke liv, jeg har 2 børn og har aldrig haft graviditets kvalme eller nogen af de andre normale tegn.

Anmeld

8. december 2011

NNL

jsrn skriver:

Hej

Det med at mange synptomer er tegn på at den bliver, er ren ammestue snak og har intet hold i virkeligheden

Der er mange der ikke mærker noget til graviditeten, og når tankerne kører kan jeg godt forstå man måske kan blive bekymret...

Her har jeg nærmest været det hele igennem, kvalme med opkast i 10 uger, ekstremt ømme bryster, svimmelhed og ekstremt træt. Ligament smerter osv. Det er altså heller ikke sjovt, slet ikke når man skal passe sit arbejde uden at nogen får mistanke (i starten).

Hvor langt er du henne? Tænker at det jo kan nå at komme endnu...

Knus.

Anmeld

8. december 2011

CmarianN

jsrn skriver:

Hej

Jeg er i dag 32+5 og havde den første halvdel af min graviditet slet ingen symptomer 

Graviditeten før denne, mistede jeg og der HAVDE jeg symptomer...

Så jeg er i hvert fald rasmus-modsat hvis man sal lytte til de ord du har fået fortalt!

Hæng dig ikke i myter  Pøj pøj, go jul og tillykke med graviditeten 

Anmeld

8. december 2011

Mamman

Profilbillede for Mamman

Jeg havde heller ingen symtomer overhoved

Anmeld

8. december 2011

jsrn

Tak for jeres svar.

Det lyder rart, at der er andre, der har prøvet dette. Jeg er i uge 6, så det kan selvfølgelig komme endnu. Sidste var jeg i uge 9, da jeg fik en SA, hvor jeg heller ingen symptomer havde.

Det er selvfølgelig også rart ikke at have det, for så er det også lettere at holde det skjult på arbejde.

Anmeld

8. december 2011

S.Maria

Jeg havde ingen symptomer overhovedet ihvertfald ikke i starten. Man skal ikke have kvalme for at være gravid  Nyd du bare ikke du har ikke haft det. 

Den eneste ting jeg jeg havde var en smule halsbrand, men det var sidst i graviditeten og varede et par uger. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.