Nogen der har det på samme måde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

281 visninger
1 svar
0 synes godt om
8. december 2011

hellemor85

Er blevet så sløv, min hverdag er sådan, Vi står op kl 7.45, mig og lillepigen (2 år). Så spiser vi morgenmad og jeg afl. hende i vuggestuen kl 9.00. Så tager jeg hjem og så har jeg kun lyst til at sidde i sofaen, så falder jeg i søvn om formidagen og sover et par timer, når jeg så vågner sidder jeg også bare i sofaen. Rejser mig sådan set kun for at tisse eller hente noget at spise. 10 min inden jeg henter i vuggestuen kl 15.30. Gør jeg mig lige lidt frisk at se på..

Jeg er simpelthen så doven når jeg er alene, kan slet ikke få mig selv igang. Når jeg har hentet og når manden kommer hjem er der gang i mig og jeg rydder op og laver mad og alt det. Nogen gode tips til hvordan jeg kommer i gang?

Er 37+0 i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

Sunsmile

Tag evt en tur i svømmehallen efter du har afleveret din datter i vuggestuen. Svøm bare et par baner eller mere hvis du kan. Nu kender jeg ikke til dine kostvaner, måske har du brug for lidt flere fibre eller lidt mere frugt og grønt.Da jeg ikke selv har fået børn endnu, ka jeg kun gå ud fra det jeg læst og jeg ved at svømning er godt når man er gravid, pga man føler sig mere vægtløs og så er det ikke så hård motion for leddene når du har meget ekstra vægt. Jeg har selv gået til svømning og er lige begyndt igen, det er super lækkert.Håber det ku hjælpe lidt. Held og lykke med resten af graviditeten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.