1. jordemoder besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

551 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. december 2011

grøn · ært

Så kom jeg til min jordemoder i går. Og neeeej, hvor er hun bare fantastisk sød og dejlig! Min kæreste kunne desværre ikke komme med, så jeg havde taget min søster med :-)

Jeg blev mærket på maven og vi hørte hjertelyden. Ååh, det var virkelig dejligt! <3 Jordemoderen kiggede på mig og sagde, at det var bestemt lyden af en der havde det rigtig godt. Skøntskønt!

Vi snakkede om hjemmefødsel og fødsel i vand. I min 24. uge vil hun komme forbi vores hjem og se, om det kan lade sig gøre med hjemmefødsel. Det håber jeg rigtig meget. Og så håber jeg der ikke går noget galt under min graviditet, for det er bare mit største ønske at føde hjemme!

Jeg synes det er så skønt med jordemoderen! Hun er bare dejlig, frisk, sød, baby-skruk og glæder sig helt vildt til en vandfødsel og forhåbentlig hjemmefødsel!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

NNL

Hvor dejligt Det betyder bare meget at det er en man er tryg ved

Fedt med hjemmefødsel - det har min veninde lige været igennem (hun var 3. gangs) og det var en fantastisk oplevelse Selv tør jeg ikke, i hvert fald ikke første gang...

Anmeld

8. december 2011

Miss Juul

Tillykke med det veloverstået 1 jordmoderbesøg

Det er fantastisk ikke?!?  

Anmeld

8. december 2011

Kruse90

ihh hvor lyder det bare dejligt
Hvor har du jordemoder henne?

Anmeld

8. december 2011

grøn · ært

Kruse90 skriver:

ihh hvor lyder det bare dejligt
Hvor har du jordemoder henne?

Jeg har jordemor i Silkeborg, hvor jeg bor :-) Men jeg er tilknyttet Viborg sygehus.

Anmeld

8. december 2011

grøn · ært

Miss Juul skriver:

Tillykke med det veloverstået 1 jordmoderbesøg

Det er fantastisk ikke?!?  

Det er helt vildt fantastisk!!!  Og jeg kan virkelig ikke ønske mig en bedre jm!! 

Anmeld

8. december 2011

grøn · ært

NNL skriver:

Hvor dejligt Det betyder bare meget at det er en man er tryg ved

Fedt med hjemmefødsel - det har min veninde lige været igennem (hun var 3. gangs) og det var en fantastisk oplevelse Selv tør jeg ikke, i hvert fald ikke første gang...

Uha, jeg er også lidt nervøs for det, men det er bare mit største ønske! Så jeg krydser bare fingre for, at der ikke sker noget dumt under min graviditet! De hjemmelige omgivelser, er altså bare de bedste! 

Anmeld

9. december 2011

NNL

grøn · ært skriver:

Uha, jeg er også lidt nervøs for det, men det er bare mit største ønske! Så jeg krydser bare fingre for, at der ikke sker noget dumt under min graviditet! De hjemmelige omgivelser, er altså bare de bedste! 

Det skal da nok blive godt, når bare du har mod på det Synes det er fedt... Det er bare mig der er en pylre-røv - hvis samtlige læger, sygeplejerske og jordmødre i DK var på Randers Sygehus den dag jeg skal føde, ville det passe mig helt fint

Anmeld

9. december 2011

Koen.

Ih hvor fedt at hun bare er kanon rar og sååå snyd du må føde hjemme, ville jeg os gerne denne gang men må jeg ikke pga jeg har fået set dumme brok i maven!

Anmeld

16. december 2011

DinNabo

grøn · ært skriver:

Så kom jeg til min jordemoder i går. Og neeeej, hvor er hun bare fantastisk sød og dejlig! Min kæreste kunne desværre ikke komme med, så jeg havde taget min søster med :-)

Jeg blev mærket på maven og vi hørte hjertelyden. Ååh, det var virkelig dejligt! <3 Jordemoderen kiggede på mig og sagde, at det var bestemt lyden af en der havde det rigtig godt. Skøntskønt!

Vi snakkede om hjemmefødsel og fødsel i vand. I min 24. uge vil hun komme forbi vores hjem og se, om det kan lade sig gøre med hjemmefødsel. Det håber jeg rigtig meget. Og så håber jeg der ikke går noget galt under min graviditet, for det er bare mit største ønske at føde hjemme!

Jeg synes det er så skønt med jordemoderen! Hun er bare dejlig, frisk, sød, baby-skruk og glæder sig helt vildt til en vandfødsel og forhåbentlig hjemmefødsel!

Så har jeg også været til mit første Jordemoder besøg! Jeg havde den samme oplevelse som dig. Min Jordemorder var super sød og frisk. Ung cirka midt i 30'erne (havde haft en frygt om, at jeg ville få en gammel madamme med underlige ideer ) Så jeg var glad!

Min lille bebs vokser som han skal. Min livmoder går op til navlen og man kunne høre fin hjertelyd! Dejligt dejligt

knus

Anja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.